Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 27-02-22 kl 10:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Våknet nettopp. Merker vi nå bor nærmere kirken, hører kirkeklokkene godt.

Skal komme mer i orden og få møbler på terrassen. Blir nok ikke noe fastelavensboller i dag.
Postet 27-02-22 kl 11:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde tenkt å lage boller. Men hvis vi har fått med oss enda en pose med kanelboller fra i går så gidder jeg ikke.
Postet 27-02-22 kl 11:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det var fastelavensboller i buffeten på hotellet i dag. Begge ungene tok, men de var visst ikke noe særlig gode. Jeg er veldig god på gjærbakst, så det skal litt til å konkurrere med mine.
Postet 27-02-22 kl 11:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Jeg har lyst på boller, men å bake i innflyttingskaos går ikke.
Postet 27-02-22 kl 11:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Blir ikke noe boller her heller. Jeg er helt utslått på gud-vet-hvilken-dag og er fornøyd om jeg får gått en liten runde rundt kvartalet. I går gikk jeg nesten i bakken på butikken. Litt kjedelig at dette er siste vinterferiedag.
Postet 27-02-22 kl 12:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg ser vegg-til-vegg-nyheter og er redd.
Postet 27-02-22 kl 12:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Jeg kjenner på jet-lag. Det var hardt å stå opp i dag. Har vært med arvingen i stallen. Nå skal jeg sette bolledeig og etterhvert se om jeg orker å ta en joggetur.
Postet 27-02-22 kl 13:31 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Tømt den forbaskade fryseren min og kjørt det som kunne reddast til mamma og pappa. Rimelig tett i pappen i tillegg, så ferien starter jo heilt perfekt. Nydelig vær ute og faktisk 8 varmegrader. Berre så synd at vinden river meg overende, det har vert ganske heftig her i dag.
Postet 27-02-22 kl 15:42 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Auda, Hjertensfryd. Ødelagt fryser? Jeg har rukket å vaske yttergang, en sjelden foreteelse, joggetur i sola for å hente Abid-boka på biblioteket, og laget boller. Svigers er rett rundt hjørnet for å smake på.
Postet 27-02-22 kl 16:03 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fryseren ville ikkje fryse meir. Teitingen.
Postet 27-02-22 kl 16:33 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
På vei hjem etter ei fin helg. Frøkna og jeg avslutta på Munchmuseet. Bildene var flotte, men totalopplevelsen var under middels. Dårlig billettsystem, for lite og misvisende skilting, altfor mye folk osv.
Postet 27-02-22 kl 18:11 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heh, Stompa? Vi var der på fredag og vi elsket det. Hadde kjøpt billetter på forhånd, da.
Postet 27-02-22 kl 18:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ja, det prøvde jo jeg også. Men de første seks gangene fikk jeg ikke lov. Fikk opp at det var ledige billetter, men før jeg rakk å komme til utsjekk var de tydeligvis solgt til noen andre og jeg ble avvist. Gikk på sjuende forsøk, men jeg synes rett og slett det er for dårlig.
Postet 27-02-22 kl 18:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det høres ille ut, ja. Vi bestilte billetter to uker før vi dro, var nok derfor det gikk smertefritt. Kjipt med en sånn opplevelse!
Postet 27-02-22 kl 18:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Har sittet i solen på ny terrasse med venninne. Det var deilig rett og slett. Pakket ut mer av et par kasser.
Postet 27-02-22 kl 20:26 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no