Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 21-01-23 kl 07:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Kaffe, ja! Vekkerklokken på på en lørdag gir visst dårlig søvn hele natta.

Jaja, to barn skal opp og ut på trening. Hund og jeg får oss en tidlig morgentur. Jeg må bare finne tilstrekkelige mengder ullklær. Plutselig iskaldt ute!
Postet 21-01-23 kl 09:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lite planer her i dag, jeg tror jeg bare skal strekke meg til en klesvask.
Postet 21-01-23 kl 09:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Akkurat stått opp, ikke så mange planer annet enn at jeg skal på skravlebesøk til en venninne i ettermiddag/kveld. Før det vet jeg ikke.
Postet 21-01-23 kl 10:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På farten på en liten helgetur til mine foreldre. En nydelig rød himmel ute akkurat nå. Det jeg har mest av alt i verden lyst til nå, er en lang fjelltur i kaldt vintervær, men akkurat nå består verden av andre prioriteringer.
Venter bare på en sønn som skal bli klar, han setter jeg av på jobb på veien. Tidsoptimistisk planlegger han der. Flaks han er så sjarmerende.
Postet 21-01-23 kl 10:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg venter på at rundstykket mitt skal tine, skal deretter spasere i hurtig tempo til nærmeste garnbutikk, som har noe salg i dag. Og så gruer jeg meg litt til å tilbringe kvelden i kjellerstua mens 18-åringen har bursdagsselskap oppe i den koselige stua
Postet 21-01-23 kl 10:51 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er det familiesamling om noen timer. Må på butikken en tur først og så kamp i ettermiddag.
Postet 21-01-23 kl 10:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Ungdommene sover; jeg spiser frokost og har satt på en vaskemaskin. Det var virkelig nødvendig nå. Senere skal vi til byen og gjøre noen ærend og kanskje på kafe.
Postet 21-01-23 kl 11:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skulle møtte mi beste venninne i Oslo, men er sjuk. Makan altså. Det er 14 kalde ute, men eg må karre meg på butikken og kjøpe mat uansett. Så skal eg sjå serier og sjekke om eg klarer å jobbe littegrann.
Postet 21-01-23 kl 11:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
God bedring hondacrv
Postet 21-01-23 kl 12:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Aldeles nydelig, om enn kaldt, vær i Oslo; lurer på om jeg skal gå en tur til Ekeberg, det er lenge siden sist.
Postet 21-01-23 kl 13:01 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg sit (ligg) på hotellrommet i Oslo og ser ut på blå himmel. Skal snart ut og treffe ein kamerat for lunsj. Etter det blir det smågodt, appelsin og tv for meg sjølv på rommet. Godt å eige tida si slik ei stund.
Postet 21-01-23 kl 13:17 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Foreløpig rolig lørdag her, det trengs etter litt for tett uke. Vaskemaskinen går, og så må vel kjøkkenet ryddes snart. Jeg skal bake kake til dåp i morgen, men venter på ingrediensene, så tillater meg litt mer sløvetid.
Postet 21-01-23 kl 13:34 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morn, har gått på ski. Skal på kafe. Har meditert (jeg er endelig solgt på meditasjon, var lenge i den "for alternativt for meg båsen". Ble selvsagt overbevist av noe forskningsgreier ... Er nok litt for fordomsfull innimellom )
Postet 21-01-23 kl 13:45 av him him er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lå lengst mulig under den varme dynen i dag og grudde meg til å stå opp til den kalde leiligheten. Straks ut for å kjøpe penbukse til yngste, han vokser for tiden og penbuksen kjøpt før jul er plutselig litt for kort.
Postet 21-01-23 kl 14:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg sitter på Bergensbanen.

Nydelig vær og siden jeg er omgitt av turister så går kameraene varme.

Vi er såvidt forbi Hønefoss og jeg lurer på hvordan det blir når vi kommer til de mer spektakulære fjellpartiene
Postet 21-01-23 kl 14:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gi meg gjerne forskninga, him! Jeg er nok fremdeles litt som før-deg.
Postet 21-01-23 kl 14:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vært på koselig bytur med de fine ungdommene mine; de satte virkelig pris på det.
Postet 21-01-23 kl 16:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Blondie: Innlegg vil komme! Elsker jo å skrive om nerdingen min, så slik spørsmål er jo som å spørre om paven har en rar hatt - svaret må bli JA
Postet 22-01-23 kl 14:54 av him him er ikke aktiv
Gammel
Vi har kjørt, vært og tent lys på to graver og har pinnekjøttlapskaus på kok. Nybakte boller til dessert.
Postet 22-01-23 kl 17:46 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no