Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 30-11-22 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fri! Skal ut og kjøpe noen julegaver.
Postet 30-11-22 kl 08:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb. Tannlegetime i ettermiddag.
Postet 30-11-22 kl 08:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På vei til eksamen. Den jeg ikke gruer meg til, men likevel er skikkelig nervøs. Mulig fordi har lyst å hanke inn en A.
På den andre har jeg ståkarakter som mål.
Postet 30-11-22 kl 08:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. De som skal ut er på vei ut, jeg tar livet litt med ro før dagen starter. Yoga, digitalt kurs, legetime for barn og bisettelse står på programmet.
Postet 30-11-22 kl 09:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Nesten møtefri dag, hvilket betyr at jeg kanskje får gjort ferdig noen av ufoene mine. Men da kan jeg ikke henge her.
Postet 30-11-22 kl 09:24 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har siste jobbdag på en stund og det tror jeg er like greit. Jeg fikk slept meg inn på kontoret, men jeg får ikke gjort allverdens. Møte med skole om ungdommen senere i dag, ikke så veldig lystig det heller. Mer kaffe, tror jeg.
Postet 30-11-22 kl 09:46 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har fersk 15-åring i dag!
Dermed startet dagen med sang, makroner og gave på senga. Hun skal på Peppe's med venninner i ettermiddag, vi får allernådigst komme og betale etterpå
Postet 30-11-22 kl 10:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med 15-åringen, celebelen!

Jeg er på jobb og bruker dagen på å sitte prøvevakt for en kollega, som ba meg i forrige uke om jeg kunne starte med å forklare diktet de skal skrive om. Det hadde jeg helt glemt, så jeg startet dagen med å spontananalysere et dikt jeg aldri hadde lest før.... Men nå tenker jeg at det er et dikt jeg burde ha lest, så det var jo fint det.
Postet 30-11-22 kl 10:45 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med 15-åring, celeben. Her vender vi tala og feirar huset sin 51-åring i dag.

Det er altså kakebaking og middagsprepping på gang her, og så har eg ein legetime etter kvart.
Postet 30-11-22 kl 11:36 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til med eksamen, Star!
Og gratulerer med 15-åringen, celeben!

På jobb og prøver å få gjort noe fornuftig, men blir stadig avbrutt av diverse Skype samtaler. Som i og for seg er hyggelig, men disse oppgavene jeg skulle fått gjort gjør seg liksom ikke helt selv heller. Dessverre.
Postet 30-11-22 kl 12:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
A kan jeg nok se langt etter. Ikke bare jeg som syns eksamen var mange hakk over de som er gitt før og som vi har fått å øve på.
Føltes mer som en hjemmeeksamen.

Gratulerer med 15-åringen, celeben.
Postet 30-11-22 kl 14:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra for 15-åring, Celeben!

Vært og kjøpt noen julegaver og stakk innom apoteket og fikk kjøpt urinprøveglass og stakk innom lege med prøve. Uvi, så greit å få startet med medisin.
Postet 30-11-22 kl 16:05 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no