Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-06-22 kl 09:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
En heftig møtedag og derfor har jeg hjemmekontor. Alle møtene er på Teams og ingen sitter på samme lokasjon. Da er det like greit å sitte hjemme og være komfortabel.
Postet 03-06-22 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
På jobb! Komprimert fredag og pinse - det blir langhelg igjen, og det er meldt supervær! Godt jeg skal male og skrive prosjektsøknader, da.
Postet 03-06-22 kl 09:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gleder meg til helg!
Postet 03-06-22 kl 09:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er sjuklingen endelig tilbake på skolen. En avspaserer og jeg er på kontoret med tidspress.
Må få ferdig noe før 12, men sa må jeg huke tak i andre. Som er rimelig vanskelig.
Postet 03-06-22 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
En haug av møter i dag, så dagen går nok fort. Sol i sør. Leiligheten trenger en grundig rengjøring i ettermiddag.
Postet 03-06-22 kl 10:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er lykkelig i dag, har sovet hele natten uten å våkne.
Postet 03-06-22 kl 11:09 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
Det ble en sen og fuktig kveld som avslutning på samlingen vår i går. Nå sitter jeg på flyplassen i Barcelona og venter på første fly. Blir en laaang dag
Postet 03-06-22 kl 11:49 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Endelig fredag. Har vært vikar for en kollega nå i 3 uker, og storgleder meg til hun er tilbake på tirsdag, slik at jeg får konsentrert meg om mitt eget arbeid.

Pinse med lite planer, men det skal bli deilig å kanskje få litt orden i kjelleren, og komme seg ut litt på tur.
Postet 03-06-22 kl 13:56 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Har en hard siste dag på stranda i Hellas.
Postet 03-06-22 kl 14:19 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no