Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-01-24 kl 05:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Dagens trim. Litt sent ute så det ble småjogging ned til bussen. Her er det nå noen cm med snø oppå isen.
Postet 24-01-24 kl 06:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Her er det også kommet snø på isen, heldigvis litt kram snø så det er litt feste. Hjemmekontor i dag, etter to dager på samling med jobben. Blir lang uke tror jeg.
Postet 24-01-24 kl 07:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nå går neste buss fra minn holdeplass og jeg er absolutt ikke på endestasjonen (går hver time, selve turen tar 50 min). Bussen er mer forsinka enn den er i rute. Slitsomt.
Postet 24-01-24 kl 07:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Så kjipt med forsinkelser, star!

Jeg er på jobb, etter oppløftende styremøte på frivilligjobben i går. Den vårlige energien skal brukes i produksjonen, samt på trening i kveld.
Postet 24-01-24 kl 08:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor i dag etter ganske tydelig klager på at jeg forstyrret landskapet i går. Jeg synes det er litt vanskelig, for jeg har hostet og snørret siden starten av desember. Jeg er ikke syk i den forstand at kroppen føles ubrukelig, men jeg er enig i at hosting og snørring gjør at jeg ikke er i kategorien "helt frisk" heller. Jeg lager en egen tråd.

I dag sitter jeg på mannens hjemmekontorplass, og innser hvor kummerlig han har hatt det på plassen sin. Jeg har tenkt at han var heldig siden han ikke satt på kjøkkenet hvor folk forstyrret regelmessig da alle var hjemme, men der var det langt bedre ergomoni (på spisestuebordet og på spisestuestol, ja). Årsaken at jeg ikke sitter ved spisestua i dag er at HDMI-inngangen på pc-en min har sluttet å fungere, og jeg trenger mer skjerm enn bare den lille som er på selve den bærbare.
Postet 24-01-24 kl 08:25 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på kontoret i dag for jeg har mange møter der alle er samlet rundt et bord. Til en forandring.

Det er fryktelig travle dager med mye møter, for jeg drar på ferie i neste uke og det ser det ut til at det nærmest blir panikk av. Ja, vi har mye å gjøre, men det er da ikke jeg som skal gjøre alt alene.
Postet 24-01-24 kl 08:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret for ukas siste kontordag. Mye folk her i dag, så hodet skal nok få kjørt seg i landskapet.
Postet 24-01-24 kl 08:41 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg ble hjemme i dag også, er ikke i form til å bevege meg ut. Mistenker at det er gårsdagens turer ut på glatta som har satt seg i kroppen. Planen er å vandre rundt i huset og prøve å myke opp igjen, så kanskje jeg føler meg mer som 46 og mindre som 86 etterhvert.
Postet 24-01-24 kl 08:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg tok en litt i overkant rolig morgen i dag. Men, kom meg på jobb før 9 i hvert fall så det får være greit nok.

Mye å gjøre, men ingenting som absolutt haster i dag så jeg tenker å kose meg med kaffe og prat også i løpet av dagen.
Postet 24-01-24 kl 09:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, jeg har hatt en spennende tur til Aker sykehus for mitt livs første rutinemammografi. Ruter hadde innstilt buss 31, som er den eneste transporten som går helt fram, så da måtte alle gå den provisoriske gangveien opp fra Sinsen, som er nokså bratt og livsfarlig glatt i dag. Det tar 20 minutter om man er frisk og rask og har brodder, men må være rimelig uoverkommelig om man mangler bare én av de tre. Her synes jeg nok Ruter burde greid å sette opp en eller annen alternativ transport i hvert fall Sinsen–Aker, altså. Det er tross alt der Legevakta ligger nå.
Postet 24-01-24 kl 09:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har tenkt på noe av det samme, Toffskij - burde det ikke være en form for "nødløsning" på enkelte strekninger? Slik at man i det minste kommer et stykke, selv om andre deler av en bussrute er innstilt pga føret.
Postet 24-01-24 kl 10:42 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Er buss 31 innstilt? Hvordan er det mulig? Det er jo alle bussers mor, ved siden av 21-bussen! Det er veldig, veldig dårlig.
Postet 24-01-24 kl 11:03 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jepp, i sin helhet. Det går ut over veldig mange.
Postet 24-01-24 kl 11:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Haha, 21-bussen er faktisk også innstilt.
Postet 24-01-24 kl 11:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Det hadde kanskje vært mulig å bruke den grønne bussen som går ut til mine trakter - til Olavsgaard. Regner med at den vil greie å ta seg fram hele Trondheimsveien. Den går til Aker, Bjerke, Linderud osv.
Postet 24-01-24 kl 12:26 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Eller er altså ikke Trondheimsveien kjørbar? Det virker nesten sprøtt, dette her.
Postet 24-01-24 kl 12:27 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nei, den er jo tydeligvis kjørbar, det var masse biler og for så vidt noen grønne busser også (som man sikkert kunne tatt, ja).

Det var utvilsomt veldig glatt deler av traseen, altså, for all del.
Postet 24-01-24 kl 13:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no