Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 07-10-22 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Rett på møter her i dag. Første nå kl 8. Så et dekkskifte på bilen, og så et par nye møter fra kl 12 og utover. Snart helg! Det skal bli godt!
Postet 07-10-22 kl 08:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Er fredag virkelig her? . Så nødvendig. Og så fryktelig høst ute. Jeg har flere fine ullkåper. De kan jo bare selges. Makan til drittvær. Jaja, neinei.
Postet 07-10-22 kl 09:03 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jeg har endelig annonse ute for å få inn et menneske som kan avlaste meg på jobb, det skal bli fantastisk om vi klarer å finne noen.
Postet 07-10-22 kl 09:04 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Denne fredagen er ekstra god her, for i morgen er det offisielt høstf. Vi har ikke noen særlige planer og jeg må jobbe intenst med masteroppgaven, men vi får jo roligere dager likevel. Tipper det blir mest press på badet (=tre tenåringsjenter).
Postet 07-10-22 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skulle ha minihøstferie i dag, men slik ble det visst ikke. Isteden sitter jeg å sukker over at jeg aldri gikk kurset "Byråkratspråk 1.0" i min studietid. Det hadde jeg trengt i dag.

På den positive siden så skal jeg spise middag på restaurant i kveld med hele familien. En kombinert bryllupsdagsfeiring og bursdagsfeiring for knerten (som blir 15 på søndag). Det gleder jeg meg til selv om det er knertens favorittmat som skal serveres - "spis så mye du vil"-biff.
Postet 07-10-22 kl 09:30 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Høres ut som mange har fine planer!
Jeg endte opp hjemme i dag siden minsten er kvalm
Det passer ikke så bra med planene for bake-helg i regnvær.. Det passer ikke så bra med arbeidslista mi på jobb heller, men jeg håper jeg kan møte slagkraftig på jobb mandag.
Postet 07-10-22 kl 09:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så koselig Tjorven.

Vi har bestilt "fredagspakke" fra Colonialen. Da får vi ingredienser og oppskrifter til en god treretters og så lager vi den selv. Tidlig 50 års feiring for mannen sammen med lillesøster og kjæresten. jeg gleder meg.
Postet 07-10-22 kl 09:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Kos dere i kveld Tjorven. Byrokratispråk tror jeg man aldri blir utlært i. Jeg har lest litt for mange vedtak fra tollvesenet elelr lest paragrafer/info i tolltariffen.
Eau de toilet er oversatt med toalettvann...
Postet 07-10-22 kl 10:00 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg hadde en sånn dag i går, Mex.

I dag har jeg et langt møte om nytt system. 40 min inn og hodepina lusker allerede.
Postet 07-10-22 kl 10:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har 18-åring i huset i dag. Lillebror minstemann er 18 år og vi har offisielt bare voksne barn. Det er veldig rart. Og fint. Han har gledet seg sånn. Gaver og sang på senga som alltid og han ble så glad for gavene.

Jeg har tatt fri i dag, både fordi Storesøster har tatt turen hjem, men også fordi det blir baking til familieselskap i morgen.
Postet 07-10-22 kl 11:19 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 18-åringen.
Postet 07-10-22 kl 11:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med 18-åring! Ingen barn i familien lenger, snakk om en æra som er forbi!

Jeg ligger med ansiktsmaske og skuer ut på glitrende hav mens jeg ventet på ryggmassasje. Riktignok en medisinsk massasje, så idyllen er ikke fullkommen.
Postet 07-10-22 kl 12:33 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har blitt en variert arbeidsdag i det minste. Nå ble jeg akkurat intervjua av Aftenposten, så da tror jeg vi sier det er nok for i dag. Fy fader, det var skummelt.
Postet 07-10-22 kl 13:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer til lillebror som blir 18, Nenne. Hos oss er det storebror som blir 18 i dag, noen ganger lurer jeg på om han er den mest voksne her hjemme.

Så spennende med intervju i Aftenposten da, Tjorven. Det gikk forhåpentligvis bedre enn fryktet.
Postet 07-10-22 kl 14:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hipp hurra for 18-åringene til Nenne og Tink!

Sen dag på jobb. Er ikke bare bare å få inn to nyansatte uten relevant bakgrunn og en ledelse som forventer at de læres opp og at man i tillegg gjør sin jobb. Min kan ikke engang engelsk godt, så jeg må bistå med staving av helt enkle ord! Og hen skal være ansiktet utad…….
Postet 07-10-22 kl 20:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med 18-åringer!
Postet 07-10-22 kl 23:29 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no