Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 02-08-20 kl 05:56 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra hengekøya! Mannen og jeg tuslet ut i marka i går kveld. Litt regn nå på morgenkvisten, ellers bare lyder av fisk som vaker og ender som lander og tar av på vannet. Godt og varmt i soveposen.
Postet 02-08-20 kl 09:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Siste fridag, i morgen er det tilbake på jobb igjen.
Mannen har fri 3 dager til, og ungene kan drive dank i to hele uker til.
Nå har jeg en ganske ok jobb, så ikke noe jeg gruer meg til, men det blir tøft å snu døgnet tilbake til normalen og så opp kl 05.30..
Postet 02-08-20 kl 10:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Fortsatt 1 uke ferie igjen. Vi skal dra på en liten tur denne uken, et par netter på hotell, og bare kose oss.
Postet 02-08-20 kl 11:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Enig, Mex. Jeg kommer meg nok opp i morgen, men det blir noen tøffe dager.
Postet 02-08-20 kl 11:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg også begynner på jobb i morgen. Det blir en overgang å stå opp tidlig.
Postet 02-08-20 kl 11:50 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Søndag ja.
Ikke noe jobb på meg i morgen, selv om jeg gjerne skulle. Får prøve å utnytte noen fine dager istedet.
Snart en tur på trening.
Postet 02-08-20 kl 12:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er halvveis i ferien og denne søndagen skal brukes til avslapping.
Postet 02-08-20 kl 13:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg begynner også i morgen. Gruer meg litt egentlig.
Og lurer på om jeg er delvis sykemeldt i uka som kommer eller ei. Sykemeldinga gikk en uke ut i ferien.
Postet 02-08-20 kl 15:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg gleder med til jobb, men ikke å stå opp tidlig.
Postet 02-08-20 kl 15:39 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fortsatt en uke igjen og ligger på en strand og soler meg og mann/unger bader og supper. Det er helt greit! Litt vind, så mannen har ramlet av en gang allerede.
Postet 02-08-20 kl 15:42 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jobb i morgen på meg også. Gleder meg til det. Er spent på hvor langt vaktmester har kommet i kontorbyttekabalen.
Postet 02-08-20 kl 15:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Star: Du er bare sykemeldt til datoen som står på sykemeldingen. Du får ikke igjen feriedager når man er delvis sykemeldt.
Postet 02-08-20 kl 17:57 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste feriedagen her også, så jeg har gjort minst mulig. Endelig fått pakket ut de klærne som ikke var skitne, og bakt litt rundstykker til nistematen, men ellers fint lite aktivitet. Gleder meg til jobb og å treffe folk igjen, men gruer meg litt til å stå opp tidlig. Det går nok!
Postet 02-08-20 kl 18:28 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nei feriedager vet jeg at jeg ikke får. Tenkte bare om den siste uka liksom forskjøv seg siden ferien kom "i mellom".
Regnet ikke med det altså.
Full spik og jeg får kasta på meg flere oppgaver som jeg igjen får av noen som ikke jobber der lenger. Opplæring du liksom.
Postet 02-08-20 kl 18:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Nei, Star, om den hadde gjort det så hadde det jo betydd at du fikk feriedager til gode. Det ville du fått dersom du hadde vært 100% sykemeldt. Det er datoen som står på sykemeldingen som gjelder.
Postet 02-08-20 kl 20:09 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no