Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 26-02-22 kl 09:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen
Eldstemann skal på vinterLAN i dag, vi voksne skal prøve å få ryddet litt i heimen. Irriterer meg over at jeg fortsatt er potte tett forkjølet - koronadritt altså!
Postet 26-02-22 kl 09:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg må bake brownies. Håper det blir like vellykket som sist for da overasket jeg meg selv.
Postet 26-02-22 kl 09:54 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Deilig alenefrokost her, før runde 2 av søknadsskriving skal i gang. Vi har satt av 2 timer i dag, og etterpå skal jeg ut i sola, hvis den fortsatt er der da.
Postet 26-02-22 kl 10:41 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
God morgen fra hjemmekontor. Litt overtidsjobbing i dag.
Postet 26-02-22 kl 10:49 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Første f dag. Eg skal bake fastelavnsboller og nennes rundstykke og ete god middag med jentungen og se tv med ho i kveld. Så stas atte. I morgen kjem kjæresten og jentungen hans på fastelavnsboller.
Postet 26-02-22 kl 11:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på sydenferie i Gøteborg. Vi sitter på utekafé og drikker kaffe. Dette er så digg.
Postet 26-02-22 kl 12:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Starta vinterferien i går med å sende to jenter til ei helg på slalom. Fått snap frå bakken alt. Eldstemann setter seg på toget i dag og blir vekke store deler av ferien. Eg har ingen planer og skal berre kose meg i ei heil veke. Einaste er at eg kjenner korona lurer rundt hjørnet, så det forundrer meg jo ikkje om eg blir liggande sjuk heile veka. Det er jo typisk.
Postet 26-02-22 kl 12:33 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag fra Oslo. Jeg startet dagen med en intervalløkt på hotellets treningsrom. Nå har Frøkna og jeg shoppa på Mette Møller og Frøken Dianas Salonger, og vi venter på Herremannen og kjæresten så vi kan spise lønsj sammen.
Postet 26-02-22 kl 14:14 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Inne igjen etter en skitur med familie og hund. Hunden er ikke skapt for løssnø, og familien ikke skapt for tur uten sure miner. Nå hviler den slitne hunden i fanget mitt slik at jeg ikke får pakket sammen tingene våre.
Postet 26-02-22 kl 14:25 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter limt foran skjermen og greier ikke å løsrive meg. Konstante nyheter fra Ukraina og jeg er rystet og lammet av frykt.
Postet 26-02-22 kl 16:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Nøyaktig to timers møte, søknad sendt, men sola forsvant. Så da blir det podkaster for å forsøke å forstå det som skjer bedre.
Postet 26-02-22 kl 16:28 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no