Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 27-02-20 kl 06:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Mårn. På vei til frokost seminar i sentrum. Håper de har god kaffe.
Postet 27-02-20 kl 08:44 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
To forelesningsdagwr i vente, det liker jeg godt. Studiet er både interessant og spennende. Litt sen start i dag, så jeg slipper morgenrushet på E18.
Postet 27-02-20 kl 08:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag var jeg helt utrolig trøtt. Det var en usedvanlig lang dag i går, så det er kanskje ikke så rart.

For tiden kjenner jeg litt på at jeg må bli flinkere til å delegere (og strengere når jeg gjør forsøk på å gjøre det). Det kan umulig være sånn at jeg som sitter i midten, med folk både over og under meg i hierarkiet, skal gjøre alt?
Postet 27-02-20 kl 09:11 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Tredje dagen med migrene. Jeg legger meg igjen.
Postet 27-02-20 kl 09:13 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Delegering er en kunst, Tjorven. Spesielt for de som sitter mellom barken og veden. :gamle jungelord:

Jeg skal grave etter informasjon på internettet i dag.

På sikt skal jeg bli flinkere til å ikke ta på meg ansvar og skyld for ting jeg ikke rår over. :litt dum i pysjamas i dag:
Postet 27-02-20 kl 09:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Straks begynner møtebonanzaet her, pleier som regel ikke å ha så mange på en dag, men de har visst samlet alle møtene på en dag. Avslutter dagen med fysio.
Postet 27-02-20 kl 09:35 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Reiser til oslo i ettermiddag. Er forkjøla, men satser på jeg er på bedringens vei. I morgen skal vi ha 20-årsjubileum for kollokviegruppa fra grunnfag historie. Vi var fire og to av de er gift så det var en vellykket gruppe. Har lagt opp til et litt stramt program,men blir hyggelig. Så lenge formen holder seg.
Postet 27-02-20 kl 10:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Fortsatt en unge hjemme. Møte i kveld.
Postet 27-02-20 kl 10:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
I feel ya, Tjorven. Har litt samme utfordring selv.

Noen timer hjemmejobbing før et lite faglig nettverksmøte med andre i ca. samme stilling, det pleier alltid å være hyggelig og nyttig. Formen er sånn passe, så det passer fint med en sånn dag selv om stresstankene om alt jeg burde gjort i stedet er meget tilstede i hode og kropp.
Postet 27-02-20 kl 10:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er ofte slik at den som sitter i mellomstilling ender opp med alt for mye. Delegering er vanskelig, men må til.

Leveranser jeg har sett fram til på jobb er blitt utsatt på grunn av coronaviruset. Ingen krise, men skaper litt støy.
Postet 27-02-20 kl 10:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Her i sør snør det! Jeg vil ha vår, alt for sent med snø nå. Men, yngste skal ake med klassen, så sånn sett gøy for dem.

Skal på årsmøte med fagforeningen i kveld med middag på italiensk restaurant. Takket ja til å være nestleder har jeg visst også, huff. Håper det ikke er veldig mye jobb. Utfordrer meg selv i alle fall.
Postet 27-02-20 kl 10:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her er det ikkje noko vær i dag. Kaldt, og stille. Eg drikk kaffi og et pannekakerester fra i går. Ferien fortset i stille deilig tempo. Eit halvt glas Kvitvin og Netflix kvar kveld. Det er deilig.
Postet 27-02-20 kl 11:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mobilen påstod at det var - 13 her i morges. Huska å ta ut motorvarmeren i dag før jeg kjørte.
Postet 27-02-20 kl 11:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal snart på yogatime i regi nav. Dei er i alle fall oppdragsgiver til dei som har dette tiltaket. Akkurat no virker det mot si hensikt. Sitter å skjelver av indre uro, klarte ikkje å møte opp til første time, kom for seint til andre og sitter å stresser foran den tredje. Muligens dei la opp til litt for mykje på ein dag. Avslutter med fysio time og så kan eg endelig kjøre heim igjen.
Postet 27-02-20 kl 13:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no