Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nye ark og fargestifter til

Smarte trekk

Så var man blitt en blogger.
Kjenner jeg beveger meg litt på ukjent grunn her, men går ut i fra at det stort sett fungerer på samme måte som dagbøker gjorde i min pur ungdom.... man skriver ivrig og dyptgående i starten og så dabber det drastisk av :ærlig med seg selv:
Lover at jeg denne gangen ikke skal fylle sidene med "kjære dagbok, har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har skrevet på så lenge. Jeg lover å bli flinkere"

Har forresten forstått det slik at flere har dagbøker liggende nedpakket i skuffer og skap med noe lunde lignende ordlyd ... noe som får meg til å undre på hvorfor vi i alle dager så det som en nødvendighet å unnskylde til denne dagboken?! Den var jo høyst hemmelig, hadde gjerne to tre låser på seg og var bønnhørlig gjemt på plasser der en trodde ingen ville oppdage den. Er det slik at dagboken i seg selv er et "vesen"? En stiler jo forresten alle innleggende til dagboken, så da er det kanskje naturlig at en unnskylder seg til den også da ...
Tja, alt en skal sitte å lure på

Slik er altså jeg, fort og plutselig er jeg helt ute på vidder og tundraer i intense dialoger med meg selv om kanskje ganske så uvesentlige ting.
Rangér dette innlegget

Smarte trekk

Postet 21-09-09 kl 23:23 av Vito

eller ikke fult så smarte trekk ...
Er det spesielt smart av meg å sitte å se ekkel film når jeg er alene hjemme og er ekstremt pysete av meg på slike ting?

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Interference sin avatar
Postet 21-09-09 kl 23:34 av Interference Interference er ikke aktiv
Gammel
Muskat sin avatar
Nei det er ikke spesielt smart. Jeg er også alene hjemme og måtte dermed stå over filmen, jeg blir så redd nemlig, og så får jeg mareritt. :selvinnsikt:
Postet 21-09-09 kl 23:36 av Muskat Muskat er ikke aktiv
Gammel
:knegg:
Vito da.
Postet 21-09-09 den 23:38 av
Gammel
Vito sin avatar
Jeg har alltid en masse selvinnsikt slik i etterkant, det teller vel kanskje ikke for det samme.

Nå sitter jeg egentlig og håper på at nurket skal våkne til jeg skal legge meg. Hun er jo mye tøffere enn meg!
Postet 21-09-09 kl 23:42 av Vito Vito er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Been there, done that...
Postet 22-09-09 kl 01:31 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Obelix sin avatar
Nei, det er ikke lurt. Akkurat like lurt som det er å se "Nattevakten" på nattevakt og man skal ut alene i bydelen som eneste nattevakt etter endt film.
:har fortsatt traumer:
Postet 22-09-09 kl 08:40 av Obelix Obelix er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg gjør aldri sånt. :Pyse:
Postet 22-09-09 kl 08:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Kaktus sin avatar
Jeg har helt sluttet å se skumle filmer, jeg får så veldig mareritt. Den siste jeg så var Hannibal. :fortsatt traumer her også:
Postet 22-09-09 kl 09:31 av Kaktus Kaktus er ikke aktiv
Gammel
Vito sin avatar
Det ble en brokket natt for å si det slik, og jeg var overlykkelig når nurket endelig våknet slik at jeg kunne ta henne oppi til meg, så ble det noen timer søvn på meg også



Obelix, ærevære deg som kom deg igjennom noe slikt!! Om enn litt traumatisert ... Tror jeg hadde gått av skaftene for å si det slik. Har enda ikke turt å se hele den filmen... tviler på at jeg hadde sovet på et halvtårstid etterpå.
Postet 23-09-09 kl 22:58 av Vito Vito er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Vito

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no