Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Nye ark og fargestifter til

Veien er lang...

Så var man blitt en blogger.
Kjenner jeg beveger meg litt på ukjent grunn her, men går ut i fra at det stort sett fungerer på samme måte som dagbøker gjorde i min pur ungdom.... man skriver ivrig og dyptgående i starten og så dabber det drastisk av :ærlig med seg selv:
Lover at jeg denne gangen ikke skal fylle sidene med "kjære dagbok, har dårlig samvittighet fordi jeg ikke har skrevet på så lenge. Jeg lover å bli flinkere"

Har forresten forstått det slik at flere har dagbøker liggende nedpakket i skuffer og skap med noe lunde lignende ordlyd ... noe som får meg til å undre på hvorfor vi i alle dager så det som en nødvendighet å unnskylde til denne dagboken?! Den var jo høyst hemmelig, hadde gjerne to tre låser på seg og var bønnhørlig gjemt på plasser der en trodde ingen ville oppdage den. Er det slik at dagboken i seg selv er et "vesen"? En stiler jo forresten alle innleggende til dagboken, så da er det kanskje naturlig at en unnskylder seg til den også da ...
Tja, alt en skal sitte å lure på

Slik er altså jeg, fort og plutselig er jeg helt ute på vidder og tundraer i intense dialoger med meg selv om kanskje ganske så uvesentlige ting.
Rangér dette innlegget

Veien er lang...

Postet 12-09-09 kl 23:26 av Vito

sies det, den tar i alle fall tid, har jeg erfart

Uansett, nytt siden sist er at sko er bestilt! Asics nimbus ett eller annet ble det, gode sko sies det så jeg får vel tro dem da.
Det har jo slått meg at jeg kanskje er litt på villspor ... starte joggeprosjekt på høsten?!! Hvor mye suksess kan det bli liksom?
Jaja, man skal da gjøre et forsøk om ikke annet, og når jeg kommer krypende over dørstokken sørpende dryppende våt så har man kanskje fortjent strekken på sofaen litt ekstra. *prøver å motivere meg selv*

Uansett, skoene er altså bestilt. Gjennom mannen sin mann. Begge to er vel heller dryge på ting så når jeg får varene er et ennå ubesvart spørsmål.
(skal bare se at det blir joggings til våren istedenfor. )

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
:heia:
Du har faktisk bestilt dem da!
Postet 12-09-09 den 23:32 av
Gammel
Guava sin avatar
Høstjogging kan faktisk være litt deilig så lenge det ikke er for kaldt.

Postet 12-09-09 kl 23:33 av Guava Guava er ikke aktiv
Gammel
pulverheksa sin avatar
Gratulerer med sko, gode sko er en forutsetning for å kunne glede seg over treningen (sammen med en god treningsbh).
Postet 12-09-09 kl 23:52 av pulverheksa pulverheksa er ikke aktiv
Gammel
MsM sin avatar
Gode sko er første skritt.
Postet 13-09-09 kl 00:00 av MsM MsM er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Et sted må man begynne, og sko må man ha.
Postet 13-09-09 kl 02:37 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Så bra! Snart er du i gang!
Postet 13-09-09 kl 04:00 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Balanse sin avatar
Jeg tror du kan ha stor suksess med joggeprosjekt på høsten, men jeg lurer veldig på hvem som er mannen til mannen din?
Postet 29-09-09 kl 23:17 av Balanse Balanse er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Vito

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no