Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 17-09-22 kl 07:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Det er lørdag, jeg våknet grytidlig, igjen. Mammas flotte mann sovnet stille inn i går ettermiddag. Vi har sittet hos ham de siste tre dagene. Det blir stille og rart fremover.

I dag er bare planen å få handlet litt mat.
Postet 17-09-22 kl 09:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg sov til nesten halv ni! Ny rekord.

Plan for dagen er å jobbe med arbeidskrav i norrønt, ta en løpetur i det fine høstværet, og gå en tur til byen og møte ei venninne til kaffe. Tror det blir bra.
Postet 17-09-22 kl 10:07 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Kondolerer, Millact

Jeg skal på jakt! Etter loppemarkedskatter, ny sofa og så blir det muligens en tur innom høstmørket.
Postet 17-09-22 kl 10:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Kondolerer, millact!

Planen her er å ta det mest mulig med ro, siden ukedagene er rimelige hektiske. Bør tømme drivhuset i dag, har ikke orka å vanne der på nærmere to uker.
Postet 17-09-22 kl 10:26 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kondolerer millact.
Postet 17-09-22 kl 10:26 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Kondolerer, Millact.
Postet 17-09-22 kl 10:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Kondolerer Millact.

Her regner det helt kokkelimonke mye så det blir fyring i peis og baking. I et skikkelig rotete og støvete hus. Det ligger sånne filtmatter utover gulvet og vi er uten bad. De begynte å rive på torsdag. Gleder meg veldig til nytt bad! Mannen feirer bursdagen sin i dag med å løpe Oslo maraton. Galingen. Her håper jeg junior er friskere idag og at piggtråden i halsen snart gir seg.
Postet 17-09-22 kl 11:00 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Tusen takk. Han ble 86, har vært innmari frisk og sprek til mai/juni. Har kjent ham nesten halve livet mitt og hele mitt voksne liv og hadde et mye nærere forhold til ham enn hans egne barn. Det sa de selv til meg forleden.

Det er sol her og flott vær, nesten litt sommerlig enda. Snart bort og hjelpe mamma litt. Utrolig glad vi bor så nærme henne.

Skittent og rotete, så må ordnes i helgen det og. De tre siste dagene har jeg kun sittet på sykehjemmet.
Postet 17-09-22 kl 11:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kondolerer Millact.
Postet 17-09-22 kl 11:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Kondolerer Millact

Eg fekk 6 bæreposer med rips levert i går. Det var litt meir enn kva eg hadde trudd Må få gjort noko med det. Akkurat no fyller ripsen all plass i frysaren min.
Og så skal eg noko så sjeldent som ut i kveld. Gleder meg masse. Skikkelig bygdafest med underholdning først og dans etterpå.
Men først må eg dykke ned i pensum. Psykologi og sosiologi står på planen.
Postet 17-09-22 kl 12:07 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kondolerer, millact. Forholdet ditt til han høres litt ut som mitt til stefaren min. Samme med barna hans.
Postet 17-09-22 kl 12:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kondolerer, millact.

Det skal ryddes og skrives oppgave.
Postet 17-09-22 kl 12:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Kondolerer Millact. Bra at han fikk plass på sykehjemmet - og helt riktig også når det har gått så fort.

Jeg har vært og veteranjobbet litt på loppis. Det er genialt å være veteran (dvs at ungen har vokst fra korpset) - da kan man bidra med det man har lyst til og gå hjem når man vil.

Jeg traff Timar på loppis, det var hyggelig.
Postet 17-09-22 kl 12:44 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Ja, nei. Ble EM i tropp på YouTube. Ryddes også her og der
Postet 17-09-22 kl 13:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kondolerer millact.

Det er seminarhelg med korpset, veldig kjekt og litt slitsomt.
Postet 17-09-22 kl 15:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no