Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 27-06-22 kl 10:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret. Glad jeg har time til kiropraktor i dag.
Postet 27-06-22 kl 10:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Skal alene på konsert i dag. En konsert jeg har gledet meg til, men nå tror jeg fader ikke jeg kommer til å dra. Dumme, dumme hodet mitt. Teite gremlin.
Postet 27-06-22 kl 10:14 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa kom hjem fra Nord-Norge i natt. "Bare" en time forsinket og så tok det nesten en time å få bagasjen. Heldigvis innså vi problemstillingen, så mannen min hadde avtalt å hente henne.

Nå er vi spente på om vi får knerten ned på torsdag. Snuppa skulle også egentlig vært til torsdag, men insisterte på hjemreise allerede nå for være sikker på å rekke Harry Styles-konsert på fredag (den første store konserten uten oss foreldre på slep).

Selv har jeg en travel uke, men jeg begynner faktisk å tro på at jeg skal bli ferdig før ferien kommer. Mye avhenger av at et møte i morgen tidlig går bra. Jeg krysser fingrene.
Postet 27-06-22 kl 10:28 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en gjeng unger som skal på Harry Styles jeg også, spent på om han som befinner seg i Storbritannia kommer tidsnok.

Jeg flytter i dag. Det er både fint, slitsomt og litt rart.
Postet 27-06-22 kl 10:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Åh, shit. At han kanskje ikke kommer seg hit har jeg ikke tenkt på en gang. Men det får heldigvis ikke jeg skylda for.
Postet 27-06-22 kl 10:37 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Har koselig lunsjavtale i dag. Nå har jeg begynt å se fram til ferie og fri fra jobb. Det er litt kaotisk for tiden og mange som sender over oppgaver som plutselig haster før de går på ferie.
Postet 27-06-22 kl 10:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Papalille; Jeg syns du skal dra på konsert hvis du har lyst å dra på konsert.

På fjernkontoret i dag. Hardt å stå opp i dag tidlig.
Har egentlig tusen ting å gjøre før ferien setter inn til helga, men motivasjonen er ganske så laber kjenner jeg.
Postet 27-06-22 kl 10:48 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja altså, jeg tenkte ikke på Harry. Der er det vel privat regi, jeg tenkte mer på datterens kjæreste.
Postet 27-06-22 kl 10:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Mandag, og siste arbeidsuke før f.

Avtaler er signert (ny kunde), og formalia sendt. Motbud til interessent for oppkjøp er også sendt, så her er det bare å bygge lager og vente. Ordreinngangen er laber, dog, til juni å være.
Postet 27-06-22 kl 10:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hvilken konsert skal du på, Pappalille?
Postet 27-06-22 kl 10:58 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Harry kommer seg nok hit.
Postet 27-06-22 kl 10:58 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Jeg er på ferie, akkurat nå i Halmstad, senere i ettermiddag drar vi en liten tur til København.
Postet 27-06-22 kl 11:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Input: Kaleo på Sentrum Scene. Og jeg vil så gjerne dra, men det er ikke alltid det er nok.
Postet 27-06-22 kl 12:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no