Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 24-04-22 kl 07:38 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen
Nok en nydelig her på Østlandet venter. Nå er det straks frokost og så har meg og mannen planer om å trimme oss litt.
Postet 24-04-22 kl 09:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Våken. Om et par timer skal det jobbes litt utenfor leiligheten. Uteområdet må gjøres ferdig, utbygger tar det, men noen av oss skal hjelpe litt for å få fortgang i det.
Postet 24-04-22 kl 11:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har ikke noe på planen før i kveld. Og den er jeg litt lunken til.
Postet 24-04-22 kl 11:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nydelig solskinn i dag også, skal nytes til det fulle på terrassen. Må bare vaske litt klær og pakke litt innimellom for jeg skulle plutselig på kongress på Gardermoen fra mandag til onsdag.
Postet 24-04-22 kl 11:40 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Beina høyt etter fin konfirmasjon i dag (bare gjest). Ikke klar for ny uke i morgen. Menne...må man så må man.
Postet 24-04-22 kl 21:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no