Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 14-03-22 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i påvente av håndverkere som skal etterisolere vegger, og bytte vinduer og dører. Vi rev mye av panelet i helgen, så det ser en smule shabby ut her nå.
Postet 14-03-22 kl 08:40 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Hjemmekontor fordi jeg våknet med vondt i hals og ører. Negativ test og grei form. Men jeg arbeider hjemmefra for sikkerhets skyld


Nydelig vær og det føles faktisk helt fint å sitte her og se på utsikten.
Postet 14-03-22 kl 08:56 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Snart på vei ut døra. Skal prøve å få klippt yngste i dag. Vanligvis duger jeg, men tenkte at siden han er konfirmant om noen måneder så bør noen som kan det gjøre det.
Postet 14-03-22 kl 08:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Hjemmekontor fordi de pusser opp kontoret (tror jeg har en oppussings nemesis ved min siden. Heldigvis bedre enn i forrige jobb da sjefen ville at ALLE skulle engasjere seg i farger, pulter etc MEN også avviste alle "normale" innspill som - "Mye av hverdagen vår er møter, vi bør nok ha flere stillerom" )
Postet 14-03-22 kl 09:06 av him him er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hatt en veldig fin helg med masse sosialt påfyll. Du vet at du er ekstrovert når du har "gjort ting sammen med masse folk" hele helgen og allikevel er full av energi på mandags morgen.

Det kommer til å bli en travel arbeidsuke, men jeg har tro på at det blir bra.

17-åringen er ferdig med skolerevy, og det skal bli trivelig å endelig se henne litt igjen. Selv om hun er helt lik sin mor og har formelig struttet av energi i en hel måned selv om hun aldri har jobbet hardere. Jeg er spent på om hun får "post-skolerevy-blues".
Postet 14-03-22 kl 09:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Hjemmekontor her også. Teamsmøte om et kvarter, deretter et møte til, og så skal jeg på mammografi klokka 10.45. Planlegger å gå til sykehuset i finværet. Håper å få gjort litt ordentlig arbeid etter det.
Postet 14-03-22 kl 09:19 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en blanding av kjærestekontor og fysisk oppmøte i dag. Jeg foretrekker absolutt førstnevnte variant. MR senere i dag, ikke min favorittaktivitet.
Postet 14-03-22 kl 09:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, hjemmekontor og sykt barn. Har såpass mye å gjøre på jobb, at pjusken (som heller ikke er dødssyk) får seile sin egen sjø.
Postet 14-03-22 kl 09:54 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
I dag skal jeg kjøpe ny bukse.
Bill mrk: hadde fire gensere og null bukser i skapet på jobb. #denfølelsen.
Postet 14-03-22 kl 10:00 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det undervisningsfri og hjemmekontor. Og koronatesting. 18-åringen fikk symptomer på tirsdag, testet positivt på torsdag, jeg tester så langt negativt og har ingen symptomer. Greit at vi hadde en haug med kommunale tester stående.

18-åringen ble for øvrig veldig lite syk og er tilbake på skolen nå.
Postet 14-03-22 kl 10:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret i dag før to dagers jobbreise.

Litt frustrert over venninne som bare ikke greier å planlegge og som vil endre på en tur som allerede er kjøpt og betalt. Det kommer til å bli dyrt og jeg blir litt grinete av det kjenner jeg. Jeg forstår (litt) grunnen, men en avtale er en avtale.
Postet 14-03-22 kl 11:09 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Har det med å våkne altfor tidlig for tiden. Ganske plagsomt, men får ihvertfall mye utav morgenene

Ser for meg en ny, hektisk uke.....
Postet 14-03-22 kl 11:32 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er virkelig ikke helt i form. Men siden jeg har kunnet sitte hjemme i ro og fred så har jeg faktisk fått gjort litt likevel. I tillegg til en liten pause med luking og en tur ut for å hente flere hjemmetester.



Veldig usikker på hva jeg gjør i morgen. Men jeg får se det an hvordan jeg føler meg. På en måte skulle jeg gjerne vært på kontoret. Samtidig så kjenner jeg at dersom jeg er som i dag er nok sofaen riktigere. Det er behagelig, men også litt kjedelig.
Postet 14-03-22 kl 16:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, blå.

Yngste er blitt kvitt litt hår. Ble ikke helt som han delvis så for seg tror jeg, men så visste han jo ikke helt hva han ville ha. Uvant med mindre hårmanke.
Postet 14-03-22 kl 16:48 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no