Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 29-06-21 kl 09:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen! I stede for summende kollegaer på kontoret, har jeg fått to summende fluer rundt hodet på hjemmekontoret. Hyggelig.
Postet 29-06-21 kl 09:34 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er visst dårlig til å tippe fotball. Begge EM finalistene mine er slått ut.
Overskya i dag.
Postet 29-06-21 kl 09:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For tiden er jeg mer ekstremt a-menneske enn jeg pleier. Sånn vagt og langt borte registrerte jeg at gårsdagens fotballkamp ble ganske spennende, men jeg var altfor trøtt til å stå opp igjen og se på.

I dag har jeg "lesedag" på jobben. Jeg er allerede gjennom en (kort) rapport, og er i gang med nummer 2. Den er mye lengre og ikke på norsk. Mer kaffe! Nå!
Postet 29-06-21 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Rolig morgen med kaffe og avis, ikke mye på planen. Kino i kveld, det er smått eksotisk!
Postet 29-06-21 kl 09:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, jeg fikk med meg fotballkampen i går og er klar for nye spennende kamper i dag.
Her er det straks 1-1 møte med sjefen, jeg har en del ting på hjerte i dag, kan bli greit å få luftet dette før han går på ferie.
Postet 29-06-21 kl 09:48 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Det ble en ruskete natt da lillesøster kom inn fra utesoving i ettiden og jeg ikke fikk sove igjen... Begynner visst å bli gammal.
Postet 29-06-21 kl 09:58 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen. Jeg er på jobb-jobb, men hode tror jeg har tatt ferie. Skal prøve å få oversikt over datautstyret vårt.
Postet 29-06-21 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
tink: Tenk, nå blir vi slitne etter én litt ruskete natt. En gang for en 12-14 år siden så var det normalen å ikke få sove natta gjennom ... hver eneste natt.

Jeg lengter IKKE tilbake dit.

Vi besøkte nylig et vennepar som akkurat hadde fått baby. Og jeg kjente at jeg overhodet ikke ønsket meg tilbake. Babyen var søt, og det var vidunderlig å kunne levere den tilbake når den begynte å gråte.
Postet 29-06-21 kl 10:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Siste dag med sensurbunken! Yay!
Postet 29-06-21 kl 10:14 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hjemmekontor i dag.

Man blir helt ødelagt etter å ikke få sove om natten. Jeg lengter heller IKKE tilbake til småbarnsperioden. Syns det var helt grusomt.
Postet 29-06-21 kl 10:19 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Russen har begynt feiringen på ordentlig her på landet, og det betyr høy dunkemusikk til langt på natt.
Postet 29-06-21 kl 10:43 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Vi var i bursdag med 6 barn under 6 år i helgen (herunder 4 stk under 3 år). Jeg lente meg bare tilbake og kooooste meg, fordi det ikke var mine barn.
Postet 29-06-21 kl 10:44 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er på kontoret. Altså det ekte kontoret. Har på hvit bluse, mascara og er nydusjet. Og det er noen ekte mennesker her.
Postet 29-06-21 kl 11:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg vinket de tre andre avgårde idag og skal nå ha en uke hjemme alene!! Det er søren meg helt luksus!
Postet 29-06-21 kl 11:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er også på det ekte kontoret, med kun en annen person i lokalene. Det er valgfritt oppmøte, mange velger å holde seg hjemme fordi det er langt å reise eller koster penger. Eller noe. Men, da er det garantert ikke noe smitteproblem i alle fall. Savner folk altså. Selv om det er mye bedre å jobbe fra kontoret, er det litt stusslig med kun 2-3 personer her til enhver tid.
Postet 29-06-21 kl 12:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har helt glemt at man kan gå på kino. For noen dager siden fikk jeg en epost fra kinoen og da trodde jeg i noen minutter at det var spam.

Og når man snakker om søvn, jeg har ammet 5 timer sammenhengende i natt.
Postet 29-06-21 kl 12:46 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Nattamming
V-dag i dag, om to timer, føler meg heldig.
Postet 29-06-21 kl 13:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kino ja, det har jeg og den nyslåtte tiåringen snakket om. Omtrent ett år siden sist, da de var åpne på sommeren.

Hjemmekontor her foreløpig, grusomt trøtt men i ferd med å få unna noen dårlige samvittigheter, det blir godt. Besøk av deler av svigerfamilien i ettermiddag, og jeg konstaterer at det blir perfekt terrassevær.
Postet 29-06-21 kl 13:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Kortspill med snart tenåringen i lunsjen var akkurat det som skulle til i dag.
Hvor blir årene av, jeg har snart offisielt bare ungdommer i hus. og jeg er ikke 40 år på lenge enda.
Postet 29-06-21 kl 13:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg plages stort sett ikke av nattamming, men i natt ble det i overkant. Det synes tydeligvis hun som krevde ammingen også, for hun sov i nesten fire timer på dagen i dag.
Postet 29-06-21 kl 16:57 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Input det kan jeg forstå, hardt arbeid for begge. Nyvaksinert jeg nå, skal feire med middag og kakerester etter helgens selskap, for så å gå tur i regnet med sprø tenåringshund.
Postet 29-06-21 kl 17:32 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
En til som er nyvaksinert. Vurderte å heise flagget, men lot det være.
Postet 29-06-21 kl 18:09 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no