Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 19-05-21 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Input sin avatar
Hurra for Blondie!
Postet 19-05-21 kl 08:49 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Onsdag ja, arbeidsuken flyr når den starter på en tirsdag.
Sønn kunne lykkelig kjøre avsted i mopedbilen sin igjen etter at han og faren fant problemet og fikk ordnet det i går, det er rart hvor avhengig de blir av kjøretøyene sine.

Jeg må se om jeg finner arbeidslysten min gjemt i en skuff her eller om de rett og slett har gjemt seg et annet sted.
Postet 19-05-21 kl 08:51 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer til Blondie!
Jeg sitter og jobber, og venter på at resten av familien skal dra avgårde.
Postet 19-05-21 kl 08:58 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Blondie!

På jobb, har kaffe.
Postet 19-05-21 kl 09:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hurra for deg, Blondie!

På jobb, på kjøkkenet, funker enda bra.

9 russ smittet i går her; blir sikkert langt flere når alle skal (frivillig) testes i løpet av uken.
Postet 19-05-21 kl 09:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Blondie!

I all flyttesjauingen hadde jeg visst glemt hvor mye jeg egentlig hadde å gjøre på jobben, men nå husker jeg det. Det hjelper jo IKKE at jeg har sost bort notatene til forelesningen jeg må skrive.
Postet 19-05-21 kl 09:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Blondie.

Jeg er på kontoret. Jeg er sur på russen etter at en russebuss sto litt nede i strøket vårt og spilte høy musikk kl. 22 i går. Jeg er ikke sur på all russ, bare all bussruss.

Livet er travelt, men ellers bra.
Postet 19-05-21 kl 09:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nåh, så hyggelig! Takk.

Jeg våknet opp til to ganger morgenlevering, så lite klaging herfra. Veldig sjelden (aldri) jeg spiser gode rundstykker til frokost. Nå er det traveldag på jobb, så lite feiring å spore.
Postet 19-05-21 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha, Blondie. Gratulerer, eg og har bursdag (52) og starta dagen med enkel gave fra morgenlevering. Det er så stas! Grillings seinere i dag, og sola skin på Østlandet!
Postet 19-05-21 kl 09:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer til Blondie og Hondacry!

Jeg er trøtt, men gråter ikke. Det er nok å gjøre på jobb og jeg er for en gangs skyld passelig motivert til å få ting unna.
Postet 19-05-21 kl 09:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Gratulerer med dagen, Blondie!

Våkner på dag 2 av leirskole. Klager ikke! Fornøyde elever som nyter livet etter 4 uker med rødt nivå, at vi er her på leirskole er bare så utrolig bra!
Postet 19-05-21 kl 09:37 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer til Blondie og Hondacrv!!

Jeg var innom kalenderen på jobb og oppdaget at hele teamet mitt, utenom meg skal ha kaffedrøs på Teams neste uke, gikk litt i kjelleren nå kjenner jeg.
Postet 19-05-21 kl 09:41 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen Hondacrv og Blondie!
Postet 19-05-21 kl 09:41 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Hondacrv også!
Postet 19-05-21 kl 09:45 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen Blondie og Hondacrv.
Postet 19-05-21 kl 09:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer til Blondie og Hondacrv.
Postet 19-05-21 kl 10:00 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Blondie og Hondacrv!

Relativt få møter i dag, så kanskje jeg får gjort litt også.
Postet 19-05-21 kl 10:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer til Blondie og Hondacrv.

Her er det flott ute i dag, så det blir tidlig lunsj og pause på verandaen, før halvdagsmøte på Teams etterpå.
Postet 19-05-21 kl 11:03 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fikk oppdatering av poden etter første natt på leirskole. Den var som følger: "update: æ har ikke drukna. "

Postet 19-05-21 kl 11:08 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er da ikke greit, Frøy! Kan det være at du bare har blitt glemt når noen har lagt inn epostadresser på invitasjonen?
Postet 19-05-21 kl 11:29 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det kan være celebelen, men det er snakk om at sjefen skal huske på fire mannfolk hvor en av de er inne som vikar og en er hjemme i pleiepenger, også meg da. At de har møter uten meg er jo helt greit da vi ikke har helt samme rolle, men når det står kaffedrøs så er det sårt å bli utelatt.
Postet 19-05-21 kl 11:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Gratulerer til Hondacry og Blondie!

Hjemme med omgangssjuk unge. Hun er satt i sving med Mattemaraton. Etterpå har jeg lovet henne å få se på ORPS.
Postet 19-05-21 kl 12:17 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det burde vært overkommelig å huske på, Frøy.
Postet 19-05-21 kl 12:43 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hurra for Hondacrv også!
Postet 19-05-21 kl 12:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med dagen, Hondacrv!

Så kjipt, Frøy!

Jeg er på jobb, fysisk, og hadde rett og slett glemt hvor absurd mye tid lærere bruker på å vente på kopimaskinen. Jeg har hatt mål om å printe/kopiere kun det som er absolutt nødvendig helt siden jeg fikk dette sjokket i første praksisperiode, men jeg håper pandemien har lært andre lærere at det er langt mindre som må være på papir enn man tror. Nå har jeg kopiert oppgavesett til neste ukes "tentamen". Jeg mener at elevene burde klare seg med det digitalt, men de andre lærerne er ikke enige, så...
Postet 19-05-21 kl 12:58 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer med dagen, Input og hondacrv!

Jeg skal straks til legen for å ta biopsi av en skummel greie jeg har på håndbaken. I følge google har den litt for mange likhetstrekk med kreft, men jeg håper det ikke er tilfellet.
Postet 19-05-21 kl 13:36 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Takk for hilsener og gratulerer til Honda! Jeg tror ikke 43 er så verst? Elever har kappet om å røre meg til tårer i hele dag, så nå er jeg utslitt.

Input: Så utrolig morsomt å høre om dette. Jeg kan ikke huske sist jeg skrev ut noe, tror neppe kollegene mine sliter ut kopimaskinen heller.
Postet 19-05-21 kl 17:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
I flyttesagaen har vi nå kommet fram til «Tømme to soverom fullstendig før malerne kommer kl. 08.00 i morgen». Det er en fest!
Postet 19-05-21 kl 20:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Er fest = alkohol, Toffskij? Nesten alt blir bedre med et glass vin.
Postet 19-05-21 kl 23:40 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no