Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 28-11-21 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God første søndag i advent! Jeg skal gå morgentur med puddelen og lage til frokost for en filmstjerne i dag. Tenåringen skal nemlig spille hovedrolle i en amatør-kortfilm i dag. Artig! Senere blir det middag med den eldste tenåringen, og den tradisjonelle adventskransen (hvetekrans med kanel og sukker).
Postet 28-11-21 kl 08:28 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg har vært høyst ufrivillig våken lenge, og nå er vel klokka snart så mye at jeg bare kan stå opp.

Vi har hyggelig program i dag, med teatertur for familien og et par små venner til!
Postet 28-11-21 kl 08:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Også våken. Vurderer å stå opp og slå på mer varme siden vinteren kom i går.

Vi skal innom min bror og co på hytten og levere julegaver. Min svigerinne sin far døde uventet, så de måtte haste ned og få ordnet ting i helgen.

Ellers gjøre så lite som mulig. Finne adventsstaken.
Postet 28-11-21 kl 09:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har fyr i peisen, kosehund på fanget, kaffe i koppen, bok å lese i og et lett snødryss ute. Bare velstand! Lite på planen før forestilling i kveld, planen er å nyte en lat dag uten å få dårlig samvittighet.
Postet 28-11-21 kl 10:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Fyr i ovnen, varm kaffe, god bok.
Postet 28-11-21 kl 10:12 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har dusjet, jeg syns det er veldig deilig når jeg er ferdig, men selve dusjingen og tørkingen syns jeg er kjedelig. Ellers så har jeg satt på en maskin med klær, jeg har en dunge å legge sammen og sånn går nu dagan.
Postet 28-11-21 kl 10:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Enig med det med dusjen, polarjenta. Etterarbeidet er pes eg skal på lys våken-gudstjeneste nå smart. Det er alltid like kjekt. Ellers er det tenning av adventslysene, julemusikk, og alt det gode som følger adventstida.
Postet 28-11-21 kl 10:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nydelig, kaldt vintervær ute. Når solen har fått litt mer tak, så er det på med varme turklær og bestige et av mine fjell i nærområdet. Da tenker jeg dusjen etterpå blir mer deilig enn kjedelig .
Postet 28-11-21 kl 10:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morn! Hører det er mange som synes dusjing er kjedelig, men selv elsker jeg det at man blir så gjennomvarm av å dusje (eller at man kan kjøle seg ned hvis det er for varmt, kan ikke si det er noe jeg "plages" mye med, men ... det er jo et alternativ)

Jeg får alltid sjokk når første søndag i advent er i november. For tidlig, for tidlig, for tidlig, MEN jeg skal handle noen julegaver i dag, så det blir perfekt adventssyssel.
Postet 28-11-21 kl 11:26 av him him er ikke aktiv
Gammel
Enda en som synes å dusje er kjedelig. Har faktisk kuttet ut å dusje daglig; det er jo ikke nødvendig.
Postet 28-11-21 kl 11:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Enda en som syns dusjing er pes. Men må innom en gang om dagen hvis jeg skal ut døra. Hårvask bare en gang i uka.
Vi har særdeles slapp søndag
Postet 28-11-21 kl 13:06 av star star er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi! Dusjing er kjedelig. Heldigvis er jeg kretsmester i tempodusj, en dyd av nødvendighet både ref strømregning og ledige tidsvinduer.

Har tilbrakt lang formiddag med å pludre med sønner, er på vei til kontoret for noen supereffektive timer, så skal jeg hente datter, tenne adventslys, lage middag, og så jobbe noen timer hjemmefra i kveld.

Kjøret går.
Postet 28-11-21 kl 14:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har til nå stort sett hørt om de som elsker lange varme dusjer, så godt at vi er flere som syns dusjing er kjedelig.
Postet 28-11-21 kl 15:14 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dusjing er en nødvendighet, kjæresten min er helt måpende imponert over hvor effektiv jeg kan være.
Postet 28-11-21 kl 15:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kan melde om at fjelltur er unnagjort, og jeg har dusjet. Det kjedeligste er egentlig å tørke seg, smøre og tant og fjas. Men her sitter jeg da, velduftende og beretter om min spennende liv på internettet.
Postet 28-11-21 kl 16:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Dusjing er nesten like kjedelig som tannpuss, som «vinner» fordi det må jeg jo gjøre mer enn én gang om dagen.

Jeg er sliten om dagen. Dønn sliten og alle juleforberedelser som jeg pleier å kose meg med fremstår som et ork.
Postet 28-11-21 kl 23:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no