Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 02-10-21 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Nydelig høstvær, ingen regn enda, men sol. Måtte det vare noen timer.
Postet 02-10-21 kl 09:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Øs, pøs her. Yngste er kjørt på håndballcamp. Mellomste skal straks på hyttetur.
Postet 02-10-21 kl 10:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi skal på kamp. Endelig på de faste plassene og forhåpentligvis mye folk.
Postet 02-10-21 kl 11:28 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg hadde tenkt meg en tur i den berømte Stoltzekleiven i Bergen i dag, men akkurat nå har vårherre startet på helgevasken. Han har visst funnet frem høytrykksspyleren i dag.
Postet 02-10-21 kl 11:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Pøser her også, men det er helt greit, jeg trenger rolig dag etter utrolig slitsom uke. Minste må ha nye støvler, og så må vi vel handle mat, ellers tenker jeg det er innekos som er greien. Angrer litt på at jeg ikke har fri hele høstferieuken som kommer, men tre fridager på slutten av uken skal bli bra. Og forhåpentligvis blir jobbdagene rolige.
Postet 02-10-21 kl 12:08 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Soool!!!

Hagen skal ryddes, og område preppes for setting av hvitløk.

I kveld blir det god middag, og James Bond på kino.

Yngste og kjæresten feirer ett år sammen i dag. De skal ut og spise på restaurant i kveld, på vår regning. Kjæresten har bursdag også, så det venter en overraskelse med desserten, hører jeg.
Postet 02-10-21 kl 12:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
God morgen!
Burde ha tømt begge bilene for flyttelass, men det står en kniv i ryggen min, sånn rett under skulderbladet. Kjennes sånn ut, i hvert fall. Det gjør vondt å puste dypt, og det hogger til selv når jeg egentlig ikke gjør noen ting. Så kanskje det blir bare sofa i dag. Like greit egentlig, jeg har vært så stressa i hele sommer at jeg burde slappe av litt. Sukk.
Postet 02-10-21 kl 12:42 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Howdy y'all.

Jeg koser meg med hjemmekontor og gæærn unge som øver på flikk-flakk i sofaen.
Postet 02-10-21 kl 12:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hei og hopp. Jeg har vært på løpetime. Nå er jeg nydusja, og om en knapp halvtime skal jeg hente pappa ogxstemor og kjøre 1.5 time til barnedåp.
Postet 02-10-21 kl 14:17 av Stompa Stompa er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no