Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 01-10-21 kl 07:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fredag! Har time i blodbanken om en time, så bør vel få spist frokost.
Postet 01-10-21 kl 08:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Jeg tok meg en arbeidsøkt på 3 timer i går kveld, som gjorde meg mye roligere samt jeg satser på å få logget ut litt tidlig i dag.
Postet 01-10-21 kl 08:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Jeg har syklet til jobb i regnvær 2 dager nå, og så lenge regntøyet er bra nok er det faktisk helt OK.

Ja, og så er det fredag! Nok en produksjonsdag, og kontraktskriving med nyansatt. Og ikke messe denne helgen!
Postet 01-10-21 kl 08:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Dårlig start på dagen. Syklet på en stein i veien og punkterte. Men flaks i uflaksen var det rett ved t-banestasjonen, så sykkelen er låst fast og jeg er på banen. Håper sykkelen fortsatt står der når jeg kommer hjem.
Postet 01-10-21 kl 08:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag. Litt trett i dag og har unnet meg en time på sofakontor før jeg setter veien inn til kontoret. Deilig.
Postet 01-10-21 kl 09:16 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Siden sjefa ikke har kommet enda så er det ganske stille.
Postet 01-10-21 kl 09:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hjemmekontor i dag. Og jeg kjenner at det er helt riktig på en fredag.

I dag skal jeg gjøre noe jeg er litt spent på. Faren min ble 70 år for halvannen uke siden. I dag skal han får bursdagspresangen sin. Jeg og mannen min skal ta han og stemoren min med på restaurant med mange retter med vinpakke til. Pappa har virkelig ingen peiling på hva han går til, men sier at han gleder seg. Jeg har sendt ham menyen og han begynte å diskutere hva han skulle velge. Jeg kunne informere om at man ikke velger, men bare spiser alt man får servert. Og da ble han helt himmelfallen.

Pappa er glad i mat og vin, men dette er et konsept han virkelig ikke har prøvd før. Jeg håper så inderlig at det blir vellykket.
Postet 01-10-21 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Kontordag igjen her, og flere folk på kontoret! Gøy. Bare få unna litt møter så jeg faktisk har tid til å prate med den. Vi fikk landet en krevende ansettelseskabal i går og det er en stor lettelse, så nå ser jeg frem til helg uten jobbing () etter alt for mange lange arbeidsdager i det siste.
Postet 01-10-21 kl 09:43 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det høres veldig koselig ut Tjorven!

Jeg har hjemmekontor og føler meg helt utvasket og utspyttet etter å ha vært på sosiale sammenkomster to kvelder på rad, i tillegg til å ha vært på kontorkontor og hatt fysisk undervisning. Jeg er kanskje egentlig et pandemimenneske?
Postet 01-10-21 kl 09:53 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her i dag, helt riktig på en fredag.

Ingen store planer for helga, men huset trenger litt kjærlighet og stell ser jeg.
Postet 01-10-21 kl 09:59 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Det hørs topp ut, Tjorven.

Jeg våknet tidlig og var i gang med trening kl 06, slik at jeg skulle rekke jobb og frisør. Og så er frisøren plutselig syk, og den eneste de kan tilby som vikar er hun som skamklipte(!) meg så mye før sommerferien at jeg slapp å betale. Og jeg som nå har spart i 3 mnd og skulle få ryddet opp litt før konfirmasjonen.

Det ble ikke vikartime i dag, og det er jo heller ikke jeg som er hovedperson, så ingen krise. Bare kjipt.
Postet 01-10-21 kl 10:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Fredan! Hjemmekontor seff, fordi fredag pluss regn.
Postet 01-10-21 kl 10:08 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg feiga ut og tok bilen i dag, orket ikke å være gjennomvåt ved ankomst. Det får holde at jeg var ute og gikk i været i går og først tørket etter et par timer.

Først jobb, så tannlege. Sistnevnt er mer dyrt enn vondt, men det smerter jo det også.
Postet 01-10-21 kl 10:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blondie: Det var da jeg innså at tannlegeskrekken min var kurert. Da det gjorde vondere å betale enn både å være der og grue seg på forhånd.
Postet 01-10-21 kl 10:36 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God fredagsmorgen! Halvrolig dag i vente, tror jeg, man vet jo aldri helt i min verden. Skal ha første avdelingsmøte med ny sjef til stede i dag, blir veldig spennende. Har ikke møtt personen og har ingen idé om hva som venter. Annet enn at prosessen har vært veldig lang, god og grundig. Etter jobb venter sushi på restaurant med datter, og en tur innom korpsfest etter det, må ikke bli alt for sen hjem, kjenner jeg.
Postet 01-10-21 kl 11:43 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no