Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 28-08-21 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Endelig helg.
Starten på høsten har vært heftig, aldri vært så sliten etter jobb noen gang.
Planene for dagen er å slappe av og en bytur med kjæresten. Prøve å koble ut jobb og andre bekymringer en kort stund. Nå skal jeg sortere klær, og levere de til ei venninne som jobber i sivilforsvaret, det skal videre til nyankomne barn fra Afghanistan.
Postet 28-08-21 kl 08:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Mini-seminar med korpset, vi har delt oss i grupper så vi følger anbefalingene. Herregud som jeg gleder meg til vi kan spille samlet korps igjen. Voksenkorps kan ikke samles I større grupper enn 30 inne.
Postet 28-08-21 kl 09:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra vakre Stranda (eller, vi kom fram sent i natt, så utforsking gjenstår). Konfirmasjon senere i dag. Nå har vi spist frokost og her står selvsagt Grandiosa på menyen.
Postet 28-08-21 kl 10:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Valpen vekket meg 03, 05 og 06. Vanligvis, dvs de siste dagene har første våkning vært mellom fem og seks, så dette var litt slitsomt. Masse kaffe og kanskje en formiddagslur etterhvert.
Postet 28-08-21 kl 10:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har for en gangs skyld klart å sove litt lenge. Nå sitter jeg og surfer litt i senga, med sovende pus i fanget. Må nok snart forstyrre henne, så jeg kommer meg ut for å løpe.

Ble litt stuss nå av kirkeklokkene jeg plutselig hører; lurte på om jeg hadde mistet en dag. Men det er vel konfirmasjon. Skal bake seinere i dag, for ei venninne som har for sønnen i morgen.
Postet 28-08-21 kl 11:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjelp, jeg skal løpe Sentrumsløpet! Send meg styrke, mitt første løp ever.
Postet 28-08-21 kl 11:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal på konsert i dag! Det føles helt surrealistisk. Men først, motorsykkeltur i det fine været.
Postet 28-08-21 kl 13:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg kjente de siste dagers forkjølelse hadde begynt å lette i dag, så da fikk jeg karret meg opp på den lokale fjelltoppen min. Nå henger sengetøy til tørk ute. Dusj, lunsj, handling og ingenting gjenstår på dagens plan.
Postet 28-08-21 kl 14:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no