Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 21-08-21 kl 10:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Er alle utslitt etter uken?
Strålende sol her i dag, og jeg har tøffet meg med shorts og singlet (12 grader i skyggen, foreløpig).
Tur, ærender, klesvask og slaraffenliv på tapetet. Mistenker at dosen med slaraffenliv blir i korteste laget.
Postet 21-08-21 kl 10:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var tidlig oppe, men er så absolutt utslitt etter uka. Det har vært for mye å gjøre på alle områder. I dag må jeg ta igjen litt etterslep på hus- og hagearbeid.

Målet er at jeg skal kunne dingle litt med kjæresten og barn i morgen.
Postet 21-08-21 kl 10:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trengte ikke vekkerklokke i dag da det tikket inn 6 meldinger fra helseboka på 5 sekund. Min kødder det litt til for de med 2 nærkontakter på ulike dager. Og dermed fikk vi et par timer han ikke skulle hatt som de rettet opp i umiddelbart, 2 ganger.
Postet 21-08-21 kl 10:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Alene en stakket stund, mannen kjørte ungene til byen så de kunne sjekke ut den nye boba tea sjappa. Er dette konseptet en like stor greie andre steder?
Postet 21-08-21 kl 10:57 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Har kjørt min mor og mann til konfirmasjonsseremoni. Om litt skal jeg kjøre eldste til jobb og bytte en gave i byen. Huset må vaskes litt, særlig badene, og det må fikses i hagen.
Postet 21-08-21 kl 10:58 av millact millact er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Vi skal prøvekjøre biler i dag. Mannen er i ekstase, jeg prøver å skjule likegyldigheten.
Postet 21-08-21 kl 11:12 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi!

Jeg er ikke utslitt etter uken. Perk av å ikke ha ferie. Man vänjer sig.

I dag skal jeg ta vaksinedose nr 2 og er begeistret for det. Først skal jeg rydde rommet mitt så det blir behagelig å ligge syk der i morgen, sånn i tilfelle.
Postet 21-08-21 kl 11:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg ble syk i natt og har en daff HBO-dag på sofaen.
Postet 21-08-21 kl 12:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! 18-åringen fikk dose 2 i går, og våknet ganske elendig med feber og hodepine. Men en paracet løste visst saken – nå er hun hoiende full av pepp. Det var jo bra.
Postet 21-08-21 kl 12:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjørt guttungen til trampolinepark for bursdagsfeiring. Skal male rekkverk på verandaen før jeg henter. Og så må jeg gjøre en jobb i ene vervet.
Postet 21-08-21 kl 12:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Strålende sol i dag. Passer utmerket da Tour of Norway sirkuset skal være i nærmiljøet. Må kanskje ut å sjekke stemningen snart. Ellers så blir det vel litt soling og strikking tenker jeg.
Postet 21-08-21 kl 12:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Forkjøla! Så da ble alle planer brått avlyst.
Postet 21-08-21 kl 13:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Rydder og fant noen særdeles viktige papirer ifh arv og eksmann. Det gjorde meg så lykkelig.
Postet 21-08-21 kl 15:53 av millact millact er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Så bra, millact

Jeg prøver å rydde,men vet liksom ikke helt hvor jeg skal starte.
Postet 21-08-21 kl 16:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har løpt intervaller med venninne. Nå skal jeg egentlig sykle til senteret og prøve å finne ei bukse (har gått ned nesten 20 kg og alt jeg har er for stort), men jeg tror noen har helt lim i sofaen. Dessuten har jeg mer lyst å gå turorientering ...
Postet 21-08-21 kl 17:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger ute på utesofaen og hører på Metallica mens jeg surfer litt. Har gjort unna det meste jeg måtte, nå er det behov for å tømme hodet.
Postet 21-08-21 kl 18:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er på jobb, og blir påmint hvor glad jeg er i livet mitt.

Får i alle fall gjort nytte for meg, da.
Postet 21-08-21 kl 18:05 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Wooh, jeg har tatt vaksine nr 2 for noen timer siden og tenkte at jeg skulle dra på kontoret og jobbe litt og kjenne på formen før jeg evt henta ut motorsykkelen for å rægge litt og mekke litt og whatnot. Ting tyder på at jeg drar hjem igjen via trikk og ikke motorsykkel.
Postet 21-08-21 kl 18:07 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no