Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 16-02-22 kl 07:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Morn! Yngste med på jobb (arbeidslivsfag) i dag. Han er opptatt i ca. 30 min til, før jeg skal instruere han i pakking. Før det blir det kaffe og mailsjekk.
Postet 16-02-22 kl 08:42 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag skal jeg til legen. Så tenkte jeg meg innom en tur på jobb etterpå. Og da er sikkert alle kreftene brukt opp.
Postet 16-02-22 kl 08:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her er det sykehusdag, bare jobbe noen timer først. Godt at vi klarte å unngå korona denne uken slik at han kan få dosen sin med medisin, så kan vi heller ta vår omgang med korona fra neste uke av.
Postet 16-02-22 kl 08:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
God morgen.
Her er det hjemmekontor i dag, selv om vi denne uken kunne komme tilbake. Jobber nok aller mest effektivt hjemme når vi har mye å gjøre. Vi fikk dataangrep på jobben natt til lille julaften og nå er endelig det meste jeg bruker oppe og går igjen, men med sinnsyke mengder å ta igjen.
Postet 16-02-22 kl 09:00 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er på vei til jobb!!

Det blir en dustete dag med minst 7 timers i Teams-møter, men jeg trengte miljøforandring. Plutselig er det smekkfullt på t-banen igjen, verden begynner å bli normal!
Postet 16-02-22 kl 09:06 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er på kontoret. Jeg har gått inn i regn og vind og det gjør meg i godt humør. Jeg tror at jeg må fortsette å gå en del også når vi kommer tilbake i mer normal drift.
Postet 16-02-22 kl 09:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kursdag 2 av 3 og formen er elendig. Godt kurset kan følges hjemmefra.
Postet 16-02-22 kl 09:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal til legen, spent på hva utfallet blir. Fin soloppgang på runden med hunden, nå er det dagslys i begge ender av arbeidsdagen!
Postet 16-02-22 kl 09:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har negativ koronatest, som betyr at jeg kan reise hjem og ikke må sitte i karantene i Ytlandet. Like spennende hver uke!
Postet 16-02-22 kl 09:36 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er jeg så uendelig mye bedre. Jeg tror rett og slett at jeg skal kunne gjennomføre en hel dag fra hjemmekontor. Jeg bare drikker et gigantisk glass med te med melk i håp om at trykket bak panna skal lette snart.

Korona har ikke vært det minste gøy, men jeg håper at det innebærer at jeg er "ferdig" nå.
Postet 16-02-22 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Hjemmekontor i Winter Wonderland, skal være effektiv og avslutte dagen med skitur
Postet 16-02-22 kl 09:45 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Så hyggelig med kontorfolk, negative tester og stigende form! Jeg har kontordag uten undervisning, så målet er å legge ut framovermeldinger på ei muntlig vurdering (som de allerede har fått muntlig, så det er kjeeeeeedelig), samt vurdere noen elevtekster før møter etter lunsj. Det går litt trått foreløpig, men jeg har kaffe og frukt og yoghurt og litt sjokolade i bakhånd. På den negative siden er jeg sjukt støl etter gårsdagens treningsøkt, der jeg var så effektiv at jeg fikk enda en øvelse lagt til programmet mitt mens jeg venta på resten av gjengen.
Postet 16-02-22 kl 09:56 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har sovet godt og lenge i natt, og det har gjort underverker med hypokondersymptomene mine, så nå føler jeg meg nesten helt frisk på hjemmekontoret og tenker at jeg egentlig kunne ha vært på kontorkontoret. Den koronapositive tenåringen sover enda men kjentes feberfri, så da kan det hende at hen er over det verste og kan gå på skole og aktiviteter igjen i morgen.
Postet 16-02-22 kl 10:00 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij: Tester du deg for egen del bare, eller? Jeg trodde det var helt slutt på testing før reise eller har jeg totalt misforstått? Hvordan er ståa i UK nå? Har en venninne som reiser til Manchester på fredag med ungene, fotballkamp. Hva kan de vente seg, liksom?

Vi har opphold i sør. Skal snart bevilge meg en pause og gå i garasjen og hente flere kasser. Ut og kjøpe mer tape etter middag.
Postet 16-02-22 kl 10:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg tester meg for min egen del, ja, verken Norge eller England krever testing lenger. Jeg reiser ikke med positiv test, det er jo bare common decency.
Postet 16-02-22 kl 10:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på jobbreise! Jeg fløy i går uten munnbind og alt ting. Det er helt surrealistisk.
Postet 16-02-22 kl 10:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg fløy også uten munnbind i går. Føltes 100% naturlig og ikke rart i det hele tatt, faktisk.
Postet 16-02-22 kl 10:37 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg nekter å fly uten munnbind. Men bare fordi det ville være så utrolig upraktisk for meg å bli smittet. (Munnbind er foreløpig obligatorisk på fly til England uansett, da.)
Postet 16-02-22 kl 10:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har blitt syk.
Feber, vondt i hode og tett nese. Hurtigtest tror jeg viser antydning til strek.
Postet 16-02-22 kl 11:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Hadde en fin start på dagen med en god treningsøkt. Ingen møter i dag, så utnytter fleksibiliteten jeg har til å ta litt fri midt på dagen for å se hesten vår på trening (enn så lenge er det en superflink og erfaren rytter som rir henne på sprangtrening)
Postet 16-02-22 kl 11:53 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er ikke riktig så frisk som jeg kanskje håpet på.

Forsøker nå å samle krefter til neste møte.
Postet 16-02-22 kl 12:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Sikkert lurt å ta det litt sakte, Tjorven. Jeg brukte to uker på å komme tilbake til sånn omtrent vanlig form.

God bedring, Mex!

Dagens utflukt var til politiet for å fornye pass og fikse id-kort. Men nå er jeg tilbake på gjemmekontoret, og skal gjøre en hederlig innsats resten av dagen.
Postet 16-02-22 kl 12:36 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Kan man fly uten munnbind nå?

Kjøpte akkurat sommerferiebilletter og kom på etterpå at jeg ikke ser fram til 4 timer med munnbind i fly. Jada, vet at mange bruker munnbind på jobb hele dagen og i enda lengre strekk.
Postet 16-02-22 kl 12:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven, ta det rolig. Du vil ikke få senplager.

Jeg jobber, tenker flytting og vasker klær. Finværet forsvant.
Postet 16-02-22 kl 12:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi er på sykehuset og her er der plutselig munnbindpåbud igjen. Har vært mye rart her de to årene vi har vært innom hver 4.uke
Postet 16-02-22 kl 13:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Vi har testet litt før gøy her i dag, siden vi begynner å gå tom for andre tullete ting å gjøre
Mvh koronasofa med 4 positive.
Postet 16-02-22 kl 14:24 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Oi, Appelsin.
Postet 16-02-22 kl 14:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oi, er dere alle syke, Appelsin?
Postet 16-02-22 kl 16:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jepps
Eller, yngste er frisk igjen, men kjæresten til eldste er inkludert i suppa
Postet 16-02-22 kl 16:17 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle, Appelsin.
Postet 16-02-22 kl 17:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff. Ja, god bedring til alle sammen!
Postet 16-02-22 kl 18:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Takk, og likeså til både Tjorven og mex!
Postet 16-02-22 kl 18:52 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no