Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Første dag i 2022

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Første dag i 2022

Postet 01-01-22 kl 01:18 av Kaffestuggu



Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Godt nytt år, FP!
Postet 01-01-22 kl 01:45 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Alt godt for 2022 til hver og en av dere.
Og takk for det gamle, dere har vært gode å ha i enda et pandemiår.
Postet 01-01-22 kl 02:03 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt nyttår alle sammen!
Postet 01-01-22 kl 02:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Godt nytt år!
Postet 01-01-22 kl 02:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Godt nytt år, fine fine FP!

Gårsdagen ble lang med tidlig start i slalåmbakken, og selvfølgelig ville ingen legge seg før midnatt.

Blir nok rolig dag i dag. Har lyst til å finne fram bortoverskiene, men det må jo ikke skje i dag.
Postet 01-01-22 kl 10:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Godt nyttår. Rolig start på dagen her, og så må jeg nok ta fatt på litt rydding og vasking utover dagen
Postet 01-01-22 kl 10:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Godt nyttår, fine folk!

Rolig dag i dag, trenger bare å rydde kjøkkenet. Skal prøve å få fart på skrivemotoren og få planlagt oppbyggingen av boka mi.
Postet 01-01-22 kl 11:05 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Godt nyttår! Håpar inngangen til det nye året var fin for alle.
Postet 01-01-22 kl 11:20 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Godt nyttår! Rolig morgen med puslespill og strikking. Skal trene om ei stund, og ellers er den eneste planen for dagen å pakke bort jula. Må benytte sjansen mens Herremannen kan hjelpe meg å bære alt i kjelleren; han reiser i morra.
Postet 01-01-22 kl 11:40 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt nyttår alle! Jeg var i seng rundt 2.30, men sovnet ikke før nærmere 6...., sikkert fordi poden var på fest. Når han endelig svarte meg på en melding, da sovnet jeg etterpå. (Dette er poden som er hjemme på perm fra militæret, og som jeg egentlig ikke har kontroll på lenger )
Nuvel, ingen grunn til å sove frempå. Har ryddet kjøkkenet, og varmer litt rundstykker. Fortsatt er jeg eneste oppe.
Postet 01-01-22 kl 11:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Godt nyttår! Vi var hjemme ca 0230, fin kveld, alle koste seg. Tenåringene sover enda. I dag skal julen ut.
Postet 01-01-22 kl 12:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Godt nyttår! Testet positivt i går, så det nye året innvies på sofaen. Ingen planer bortsett fra strikking og TV.
Postet 01-01-22 kl 12:18 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Godt nyttår! Jeg har sovet lenge, spist fin frokost og vegeterer nå i sofaen. Men jeg skal ut og gå litt før dagslyset forsvinner.
Postet 01-01-22 kl 13:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Godt nytt år! Har vært på tur (og ikke logget på Strava! Det er jo nesten så man kan tro at det ikke har skjedd!) og nå spiser jeg egg og laks til frokost
Postet 01-01-22 kl 13:27 av him him er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Godt nytt år folkens!
Postet 01-01-22 kl 13:28 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Neket: Det var da som søren! Håper du slipper lett unna.
Postet 01-01-22 kl 13:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vi sløver, men det blir sikkert noen runder brettspill i løpet av dagen.
Postet 01-01-22 kl 13:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg nyter nyttårskonserten. Og savner bestemoren min. Hun virkelig elsket nyttårskonserten, så å se den minner veldig om henne.

Ingen planer for dagen, men håper å få tatt en skikkelig tur.
Postet 01-01-22 kl 14:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Vi koser oss også med nyttårskonserten, og kona er så happy over å ha vært i Wien og i Musikverein. "Tenk, der var vi i forrige uke!"
Postet 01-01-22 kl 14:27 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Godt nyttår! Bare å kaste seg over en rettebunke, vel.
Postet 01-01-22 kl 15:07 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Godt nyttår!


Så kjedelig start på det nye året, Neket!


Vi hadde en hyggelig kveld med venner i går. I dag har vi hatt svigermor på frokost (lunsj for henne) og jeg har gått meg en god tur i dagslys og deilig vintervær

Rolig kveld med strikking, tv og pizza er planen. Mulig mesteparten av jula ryker ut i morgen
Postet 01-01-22 kl 16:36 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn, regner med det var positiv koronatest og ikke graviditetstest, Nektet. Det var som søren.

Her har dagens ferske 16-åring fått lærekjøre, mens jeg har luftet hunden. Den er virkelig ikke glad i andre hunder, her må det øves på passering.
Postet 01-01-22 kl 17:01 av Dali Dali er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no