Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 24-09-21 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Har planer om hjemmekontor i dag. Har time på sykehuset på et tidspunkt som gjør farting fram og tilbake til jobb stressende. Og jeg prøver å stresse minst mulig med denne teite kroppen.
Har planer om å gå ned og må hyre på meg ser det ut til. Skal regne og ikke er der mange gradene ute.
Postet 24-09-21 kl 08:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Her renner det opererte øyet som om det trener til å bli elv, men ellers har natta gått veldig bra og jeg har fått igjen optimismen min. (Dagene før lasek ble jeg litt dramatisk ) Det er skikkelig plagsomt å ikke kunne gni meg i øyet, men når det er det verste har jeg ikke noe å klage over. Og så er det fredag.

Ja, jeg skriver dette uten briller eller linser. I går på denne tiden hadde jeg nesten minus 7 på venstre øye (som er mitt dominante og som jeg også leser med) så det er ikke så rent lite magisk.
Postet 24-09-21 kl 08:24 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

I dag blir det lunsj i byen med gode venner/kollegaer det gleder jeg meg til, men først må det jobbes noen timer.
Postet 24-09-21 kl 08:29 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Messe hele helgen!

Jaja, frokost med flokken først - det er ikke mange hverdager jeg får til det.
Postet 24-09-21 kl 08:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det hjemmekontor på både meg og mannen samtidig. Det er faktisk første gang denne uka, og det er litt rart. Jeg starter en egen tråd om "den nye normalen", for vi fikk beskjed i går og jeg kjenner at jeg blir litt snurt. Vel, vel.

Det er en rolig helg vi har foran oss. Det blir bra. Planen er å ta livet med ro. Det er deilig å vite at det er en arbeidsuke og så skal jeg faktisk ha høstferie. (Hele uka etter påtrykk fra sjefen for jeg har visst altfor mye både feriedager og avspasering igjen i år.)
Postet 24-09-21 kl 08:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde det ikke vært for at synet mitt stadig endrer seg så hadde jeg operert de.
God bedring, Pappalille!
Postet 24-09-21 kl 09:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Så spennende med operasjon og nytt syn på tilværelsen Pappalille, håper det gror fint framover!

Her regner det strie strømmer. Det er nesten litt sånn deilig høstmørkevær etter en usedvanlig lang og tørr sommer her vest.
Postet 24-09-21 kl 09:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Tvitvi i dag star.
Så deilig å kunne se uten briller Pappalille, selv om tårene renner.

Jeg er sååå fornøyd med de nye sykkelregnklærne mine. Ble så vidt litt våt gjennom glidelåsen i går, og forløpig ingenting i dag. Men i dag hadde jeg vinden mer inn fra siden, og ikke rett forfra, det kan ha litt å si, det er ikke så nøye når jeg skal hjem liksom ...
Postet 24-09-21 kl 09:41 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Høstlig her også. Vi skal på hyttetur på fjellet i dag, skal bli greit å komme seg vekk litt. Været der vi skal ser ut til å bli ok i morgen og søndag.
Postet 24-09-21 kl 09:47 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det regner ute og jeg har forkjølet hjemmekontor med radio og te. Helt greit i dag kjenner jeg.
Postet 24-09-21 kl 10:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fint vær ute. Det er så deilig å se. Selv om det bare er gjennom vinduet på kontoret.

Vi skal ha avslutning for en kollega i dag og ellers er det bare fint at det er fredag.
Postet 24-09-21 kl 10:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fint vær, Nenne? Må jeg snike meg sørover til dine breddegrader? Her er det bare grått.

Jeg er fremdeles på pysjkontor og har nå fått unna det meste av det jeg måtte disse dagene. Da tror jeg rett og slett det snart er helga!
Postet 24-09-21 kl 11:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fredag.
Hos kjæresten, så fin helg i vente. Blir litt lange dager som sykmeldt.
Lunsj med venninne idag.
Kan melde om halvskyet vær her Blondie.
Postet 24-09-21 kl 11:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
jeg har fortsatt litt gruff på det ene øyet, og må ha på salve 3 ganger daglig, noe som nesten er verre enn det opprinnelige problemet. Håper jeg kan gå med linser igjen snart. Hilsen -6,5 på begge øynene.
Postet 24-09-21 kl 12:19 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da var det unnagjort. Ytret ønske om operasjon tidligst mulig. Får uansett før året er omme. Liiiiiire håp om neste mnd.
Postet 24-09-21 kl 12:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag! Fredag! Fredag!
Postet 24-09-21 kl 17:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no