Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 29-11-21 kl 08:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret. Gruer meg til åpne mailen siden jeg har vært borte ei uke.
Postet 29-11-21 kl 09:07 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Kort hjemmekontor for å unngå det verste bussrushet. Men skal snart pakke meg sammen

Jeg sendte en purre epost på fredag morgen og har fremdeles ikke fått svar. Så om jeg ikke har hørt noe før kl. 11 så må jeg ringe for å purre og det hater jeg. Men jeg har ikke noe valg.

Ellers er det travel uke med skummelt stort arrangement på torsdag. Men etter det så har jeg relativt rolig tempo helt frem til jul.
Postet 29-11-21 kl 09:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I et anfall av smarthet har jeg nå sendt en sms til han jeg må snakke med for å høre når det passer. Håpet er at han nå svarer på eposten min og at jeg kan spare meg hele telefonsamtalen.
Postet 29-11-21 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Urk, sånne samtaler er kjipe, Blå. Jeg hater generelt å snakke i telefonen, av en eller annen grunn. Godt jeg ikke jobber med support lenger (kanskje det er der aversjonen kom fra ).

Hjemmekontor på ørtende dagen her, mens vi venter på å ta nok en koronatest. Nå er i det minste yngste tilbake på skolen etter over en uke hjemme, så det hjelper. Og det er fyr i ovnen.
Postet 29-11-21 kl 09:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Snøkaos. Det har kommet mer snø de siste to døgnene enn vi har hatt totalt de siste to årene. Jeg gadd ikke å prøve å få ut bilen engang, så jeg gikk (midt i veien), enda jeg har tettpakka program akkurat i dag så jeg egentlig trenger bilen veldig.
Postet 29-11-21 kl 10:04 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. I dag håper jeg at mange vil melde seg til tjeneste for Kalenderpiken sånn at det blir julekalender i år også.
Postet 29-11-21 kl 10:07 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kuldegrader, høy strømpris og åpning i taket er ingen god kombo.
Forsikringen dekker fiksing da.
Postet 29-11-21 kl 10:48 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tilbake foran peisen igjen, jeg har gjort min jobb i dag. Soste uke med halv sykemelding, så jeg prøver å roe ned.
Postet 29-11-21 kl 11:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg fryser. Kaldt ute og kaldt inne.
Postet 29-11-21 kl 12:04 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Jeg fryser også. Ned mot -10 hos oss i dag. Og til natten kommer snøen! Tror nok det blir hjemmekontor i morgen, orker ikke trafikken innover på første snødag.
Postet 29-11-21 kl 12:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
-15 her.
Postet 29-11-21 kl 12:16 av star star er aktiv nå
Gammel
Kaldt her og, litt hvitt ute. Innmari glad jeg gikk for fastpris på strøm.
Postet 29-11-21 kl 12:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg var på kontoret før 07, det faktiske kontoret. Eldstemann er på utplassering og håndverkere liker å starte dagen tidlig! Og sånn blir det hele uken.
Postet 29-11-21 kl 13:28 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no