Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 27-04-24 kl 05:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Klarte ikke å sove lenge i dag. Veldig irriterende når jeg hadde sjansen.....Snart ut på tur med hunden, deretter på trening. Så til stallen. Gleder meg til å treffe vår nye hest. Arvingen og LøveMannen er på vei med den nå.
Postet 27-04-24 kl 08:42 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sov til seks, da ville ikke kroppen mer. Har ikke gjort så mye fornuftig, annet enn å mate hunden. Dagen går med til ærend for min gamle mor.
Postet 27-04-24 kl 08:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen,
Helg uten planer for første gang på lenge. Først kaffe.
Postet 27-04-24 kl 09:15 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Nydelig vær, og vi er klar for sesongens siste dag i skibakken. Må finne frem solkremen, den fra i fjor får duge.
Postet 27-04-24 kl 09:41 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal ha middagsgjester, og Secunda og jeg har gått all in og baker sjokoladekaka fra The Bear. Gjenstår bare å lage glasur og montere.
Postet 27-04-24 kl 10:00 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Stevnesekretær på brytestevne. Har egentlig ikke tid; mye jobb jeg må få unna i helga. Men det er et lite stevne, så satser på at det går kjapt.
Postet 27-04-24 kl 10:23 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
God formiddag. Har trent, og elsker pulsklokken - da kan jeg nemlig hvile mens den synkroniserer
Postet 27-04-24 kl 10:50 av him him er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Den kaka så sykt god ut, Toffskji!

Vi var i 70-årslag til min stefar i går. Og det slo meg at man setter pris på godt selskap også når man er pensjonist. Jeg tror jubilanten var svært fornøyd etterpå.

I dag skal jeg jobbe som frivillig på fotballkamp. Det er godt med litt praktisk arbeid, og særlig når det er fint vær. Det er ikke så varmt, men da kan man jo bare kle på seg.
Postet 27-04-24 kl 11:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Handlet jord og blomster og vært innom Obs. Dekkskift etterpå for det er ikke gjort enda.
Postet 27-04-24 kl 12:12 av star star er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Har vært i stallen med yngste, og hun har storkost seg med egentrening på utebanen. Litt sol, passe vårvamt og hest som hører etter. Hva er bedre? (Mye, spør du meg, men ) Så nå er hun på vei til hesteøkt nr 2 med venninne mens jeg skal på hesteøkt nr 2 i kveld når vi skal gi alle hestene kvelds. Mye hest i livet vårt akkurat nå.
Postet 27-04-24 kl 13:15 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Dørstokkmila overvunnet og jeg har fåttmeg en styrkeøkt på Sats. Nå skal jeg hjem og lage meg sen lunsj.
Postet 27-04-24 kl 15:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Har vært på skitur i sol!
Postet 27-04-24 kl 16:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg skal også ha middagsgjester og har brukt mye av dagen på matlaging. Men nå er alt i rute og jeg har tatt meg en pause med litt luking.
Postet 27-04-24 kl 17:09 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no