Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 14-10-21 kl 09:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Fortsatt to ungdommer som holder ut i høstferien. Vi takker og bukker, og får unna ordre. De får verdifull jobberfaring, og selvsagt lønn for strevet. Vinn-vinn.

Men jeg må jo ut å hjelpe til, så opp av stolen, ut i produksjonen med seg!
Postet 14-10-21 kl 09:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Litt preget av heftige hendelser og tung nyhetsdekning i alle medier, selv om jeg ikke er direkte berørt. Fryktelig sak! Må prøve å fokusere på jobb i dag, litt vanskelig kjenner jeg.
Postet 14-10-21 kl 09:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Ja, fryktelig sak i Kongsberg.

Kontorkontor her i dag for siste gang denne uka. Fryktelig tungt å komme seg ut av huset nydusjet og fikset før 07.00, men, men, det blir vel en vane. Snart helg! Regn her i dag, det er vel sånn vi skal ha det her i noen uker fremover.
Postet 14-10-21 kl 09:28 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har kommet meg til kontoret etter 3 dager hjemme. Litt under tvil. Kjenner det er litt mye lyd og lys.
Postet 14-10-21 kl 09:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med litt shopping! Jeg som virkelig aldri shopper noe som helst.

Men shoppingsenteret som jeg jobber over har "frokostshopping" i dag, så jeg fikk kjøpt ny kåpe med 25 % rabatt. Jeg trengte virkelig noe nytt yttertøy, så det var bra.

Deretter var det opp på rekvisitalageret på jobb for å hente verneutstyr siden vi skal på befaring på mandag. Jobben min har ikke verneutstyr tilpasset kvinnekropper, så jeg må opp i helt håpløse størrelser for å få plass til lår og hofter. Så da blir alt VELDIG langt. :gruffe:

Men jeg har på verneutstyr en gang i året omtrent, så jeg skjønner at det ikke kjøpes inn eget tøy til meg. Men nå er vi en ganske lik kjønnsfordeling på jobb, så det er litt teit at alt verneutstyret er i herrefasong. Ja, ja ... jeg overlever.
Postet 14-10-21 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har bestilt koronatest. Det er sikkert bare forkjølelse, men det er greit å sjekke og særlig om jeg skal treffe folk i helga som planlagt.
Postet 14-10-21 kl 09:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
@Tjorven, nå er det vel kanskje ikke aktuelt for deg lengre, men herretøy har god plass til ølvom, så å gå gravid på arbeidsplass med vernetøy, betydde faktisk at jeg ikke trengte nye bukser før jeg var seks måneder på vei med eldste!
Postet 14-10-21 kl 09:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Her er det meldt vanvittige mengder med regn, og skydekket henger helt nede ved fjorden. Det har gått ras i området og jeg er veldig glad for at vi er ferdige med flyttelasset. Nå må vi bare få orden på alt rotet vi har dratt inn...
Postet 14-10-21 kl 10:29 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det regner sidelengs apekatter her. Jeg hadde lovet yngste en tur til byen for å kjøpe sko og litt klær. Jeg tror jeg må reforhandle den avtalen til å bli på et av byens kjøpesenter i stedet.
Postet 14-10-21 kl 10:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg er ganske så satt ut av hendelsen i Kongsberg i går - det er jo nære meg geografisk og ein plass eg kjenner folk på, og me har elevar derfrå. Det er så vondt. Dansk statsborger, konvertittt til islam? Herlighet. Eg må snakke med elevane i dag kjenner eg.
Postet 14-10-21 kl 11:21 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Nenne
@Tjorven, nå er det vel kanskje ikke aktuelt for deg lengre, men herretøy har god plass til ølvom, så å gå gravid på arbeidsplass med vernetøy, betydde faktisk at jeg ikke trengte nye bukser før jeg var seks måneder på vei med eldste!


Jeg tror IKKE løsningen for min del er å bli gravid, nei.
Postet 14-10-21 kl 13:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
hei fra hjemmekontoret, her er det virkelig armer og bein for tiden.

Sitter å skriver på stillingsbeskrivelser, noe jeg aldri trodde jeg skulle gjøre. Kan ikke akkurat si at jeg er flink til det eller har fått noe særlig god tid. Skal ha klar seks stk til klokken 0800 i morgen, hvor tre er på stillinger som vi ikke har enda.

Brette opp ermene, få på litt musikk til arbeidet og sette i gang så går det seg nok til.
Postet 14-10-21 kl 13:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven: Vi fikk omsider verneklær for damer på min jobb, så jeg hentet meg klær forleden. Buksene satt mye bedre på enn herrebukser og damejakkene er innsvinget.

Huset er klart til visning i ettermiddag, ligget på alle fire et par timer i dag tidlig og vasket overalt, så nå skinner det.
Postet 14-10-21 kl 14:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Der minner dere meg på at jeg må kjempe litt for de nå fire kvinnelige vaktmesterne mine, de har ikke klaget, men det er nok greit at de også får klær som er laget for deres kropp og former.
Postet 14-10-21 kl 14:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Lurer på om våre klær er fra Wenaas? De er i alle fall gode og moderne.
Postet 14-10-21 kl 16:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kom på at det er kamp i dag, men har glemt å hente billettene i appen. Jaja, forhåpentligvis misser vi ikke en spennende kamp.
Postet 14-10-21 kl 17:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Min favoritt er Blåkläder, de har også arbeidsklær for gravide - ikke ølmager.
Postet 14-10-21 kl 17:49 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Litt godsliten etter en dagstur til solen for å jobbe.
Godt å treffe kollegaer fysisk. Nyttig å treffe dyktige fageksperter, god dag med hyggelig kollega og har trasket litt rundt i tillegg mellom to lokasjoner.
Snart senga.
Postet 14-10-21 kl 21:02 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no