Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 03-08-22 kl 09:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Dag 3 etter ferie, og verden er i hverdagsvater.

Kaffe, spennende mailer å sende (vi har nå TO interessenter til vår lille virksomhet, noe som er perfekt for oss ved forhandlingsbordet), og det ser ut til at byggebransjen ikke har full stopp helt enda.
Postet 03-08-22 kl 09:19 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Nærmer oss halvveis i uka.
Kjenner at jeg begynner å bli klar for å få ungene på skolen igjen nå, og få kveldene mine tilbake.
Postet 03-08-22 kl 09:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Yngsteungdommrn og jeg skal på en dags togferie i dag, blir fint! Hjem i kveld, men det blir jo en utflukt likevel.
Postet 03-08-22 kl 09:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra toget. Her er jeg på tur med ungdommene og målet for togturen er Kristiansand, hvor en båt skal ta oss videre til Holland. Ny måte å reise på for oss, men tror det kan bli veldig greit.
Postet 03-08-22 kl 09:55 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste feriedag. Mannen og jeg skal på Harry Hole-utstilling på Nasjonalbiblioteket.

Frøy: Vi reiser på ferie med offentlig kommunikasjon på landjorda. Det tar litt tid, men vi elsker det. Nyt at det er helt rolig og at dere bare skal transporteres.
Postet 03-08-22 kl 10:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God togtur(er), Frøy og Blondie!

Det plasker skikkelig på kontorvinduet mitt, og ser ut som det mørkner
Postet 03-08-22 kl 10:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har kapitulert i møkkaværet, og logget på jobbpc i ferien. Om jeg klokker inn halv dag i dag og halv dag i morgen, så kan en hel dag nytes i det fri dersom solen en gang velger å bevege seg på denne siden av fjellene. Novemberregn og vind i dag. Makan!
Postet 03-08-22 kl 10:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe. Ingen store planer enn smårydding. Og så må jeg få lagt ut ting på Finn. Det forsvinner ikke hvis det ligger bakerst i skapet.
Postet 03-08-22 kl 10:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Spontantur til Bergen for å handle på IKEA. Turen tok tre timer lenger enn forventet, så jeg er litt trøtt i dag. Samme drittværet som hjemme, da.
Postet 03-08-22 kl 11:01 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Første høststormen?! Litt tidlig syntes jeg, og ullundertøyet måtte på under regnklærne på veg til jobb i dag.
Postet 03-08-22 kl 11:41 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fortsatt ferie her, i noen dager til. Deilig å bare være hjemme og ta turer i nærområdet. I går fant jeg en kilo kantareller i skogen! Tror det blir Oslo tur med gjestene i dag og i morgen drar de hjem.
Postet 03-08-22 kl 11:42 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Regn her også. Dagens plan er å rydde et par kasser, handle middag og gå på kaffebesøk.
Postet 03-08-22 kl 12:02 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Grått og trist i Kristiansand også, båten åpnet for å gå ombord i to omganger og ungene stemte for den første siden været var så trist. Så snart ombordstiging.
Postet 03-08-22 kl 13:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kos dere på ferjen, Frøy, og god togtur Blondie.

Vi får starte med å rydde i eskene etter farmor til barna.
Postet 03-08-22 kl 13:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no