Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 22-03-22 kl 08:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Da er vi oppe i to stk med hoste, snørr, vond hals og negativ test. Han eldste skal egentlig ta teorien i morgen, men jeg synes det ser ut som blir vanskelig å gjennomføre. Ikke ledige timer før om 2 uker så det blir nok kjipt. Men er man syk så er man syk.
Postet 22-03-22 kl 08:47 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Blir en ny 12 timers arbeidsdag frykter jeg Håper virkelig det roer seg neste uke. Må få lagt inn en joggetur og litt yoga i løpet av dagen.

Kjipt med teoriprøve som ryker Frøy. To ukers ventetid er heldigvis ikke lenge da. Virker som om de har fått ned ventetid på både teoriprøver og oppkjøring.
Postet 22-03-22 kl 09:05 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Aj, Løve, det var lenge! 12 timers dager er for ungsauer spør du meg ...

Noen katteksperter her? Jeg hadde begge kattene (søstre, alltid vært sammen) til kastrering i går. De er (etter forholdene i fin form). Men den ene er nå redd den andre! Freser og står i! (Jeg tror ett av to har skjedd. De ble operert etter tur, mulig det var skremmende å se søsteren i narkose? De ble plassert i samme bur etterpå. Mulig hun har blitt bitt eller klort fordi søsteren har vært utenfor pga smerter?) Noen tanker og tips?
Postet 22-03-22 kl 09:13 av him him er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God morgen fra kontoret! Jeg er helt tett i det ene øret fordi jeg har blitt dryppet på grunn av ørebetennelse. Betennelsen er ikke så fæl, jeg blir mest svimmel, men det dette øret er jo helt pyton!

Ellers; nedtelling til påske. Jeg gleder meg sånn til påskeferie!
Postet 22-03-22 kl 09:16 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det var som ved magi dukket opp en time om en uke. Så da klarer han å slå seg til ro med å være syk.
Postet 22-03-22 kl 09:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har selvvalgt hjemmekontor i dag, for i dag skal jeg holde et innlegg på et møte som finner sted veldig mye nærmere der jeg bor enn der jobben min er. Jeg skal få snakke for en stor forsamling mennesker som er i samme rom som meg. Jeg gleder meg skikkelig.

(I parentes bemerkes at jeg er av den sære typen som ikke er nervøs for sånt, men isteden får store mengder energi av det. Og så har jeg ikke fått gjøre det i det hele tatt på to år, så derfor gleden.)
Postet 22-03-22 kl 09:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er på fysisk kontor i dag og forbereder en samling for gruppen senere i uken.
Hjemme er det litt drama, fjortisen er klassisk fjortis og spiller på følelsene til foreldrene sine.
Postet 22-03-22 kl 10:57 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor i dag igjen, nå har jeg flyttet meg til kontoret og har tre i stedet for to skjermer og har vært supereffektiv i dag.
Postet 22-03-22 kl 13:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, slik at jeg fikk trent i morges. Ikke akkurat det stilleste stedet, siden vi har snekkere her som holder på ute.
Postet 22-03-22 kl 14:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blæh. Arrangøren hadde ikke full kontroll, så det ble masse rot med lyd og bilde og alt mulig (det var selvsagt ikke alle som deltok fysisk). Men jeg kom meg igjennom og følte at jeg fikk formidlet det jeg skulle.
Postet 22-03-22 kl 14:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Skulle tro at det var samme møte jeg var på i dag Tjorven, selv om jeg vet at det ikke var det.

Hvis man gir mulighet til å delta på Teams så bør det være en forutsetning at man kan høre det som sies det møte fysisk er, at man har så stor teknisk forståelse at man skrur av høyttaleren PCer som ikke presenterer slik at deltakerne på Teams slipper å bli utsatt for ekko og evner å hører på innspill om nettopp dette. Her valgte de heller å avslutte møte.
Postet 22-03-22 kl 14:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Helt slutt på hjemmekontor hos oss, men jeg har tenkt å be om det fredag morgen i alle fall. Får montør som skal montere plissegardiner. Det blir bra.

Har begynt å gå til jobb, fin tur og avslappende. På jobb er det kaos pga sanksjoner mot Russland, så det blir noen travle uker før påske.
Postet 22-03-22 kl 23:17 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no