Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 02-12-23 kl 06:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
Våken, snart ta en dusj og sette på kaffe. Må hente en pakke. Kanskje bake kakemenn og høre på julemusikk?
Postet 02-12-23 kl 09:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Siste dag i solen, flyet går i kveld.

Det har vært fine 12 dager sammen med svigers. En tur på det lokale markedet er vel det som er planlagt i dag.
Postet 02-12-23 kl 09:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det har snødd i natt og det er fortsatt flere kuldegrader ute, så Instant julestemning kan man si. Lite planer for dagen. Jeg tror ikke jeg orker å oppsøke noe kjøpesenter i dag. Det er mulig jeg prøver meg på søndagsåpent i morgen, da skal jeg uansett på en julehappening i nærheten av senteret.
Jeg undrer på om det er noen bergensere som har erfaring med trappene opp til Ulriken og nysnø? Har brodder liggende..
Postet 02-12-23 kl 10:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Julebord i går, litt sliten i dag. Det eneste jeg er å besøke mamma, men det må jeg jo ofte. Deilig med lite andre planer.
Postet 02-12-23 kl 11:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredelig hyttemorgen her. Jeg har ennå ikke kommet ut av sofakroken. Men her har jeg både spist frokost, strikket på julegavevottee og spilt ett spill.

Nå skal jeg snart ut og måke litt sånn at vi kan finne frem bålpannen,
Postet 02-12-23 kl 12:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært på butikkrunde. Må innom den nedi gata om noen timer også for å prøve å få tak i datovarer.
Postet 02-12-23 kl 12:16 av star star er aktiv nå
Gammel
Kort runde i butikk og hentet en julegave. Snø ute, nydelig rett og slett!
Postet 02-12-23 kl 16:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kan melde om at det gikk utmerket å gå på Ulriken med brodder. Frisk og herlig tur!
Nå samler jeg mot til å starte å lage litt pizza. Skal bare ingenting først.

Ja, også har jeg satt frem adventslys, jeg har et brett med plass til 4 lange lys, også er det plass til litt annen pynt og pjonk. Ny duk på spisebordet også, stjernene ble hengt opp forrige helg. Da er jeg klar frem til ca 20.desember når resten av pynten kommer frem.
Postet 02-12-23 kl 17:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no