Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 25-03-24 kl 05:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Fint med påskeferie og våkne kl. 06..
Hørt ferdig lydbok da..
Postet 25-03-24 kl 07:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen


Jeg måtte opp alt for tidlig for å kjøre storesøster til ett fly. Fordelen er selvsagt at jeg kom tidlig i gang med jobb.


Hjemmekontor på formiddagen, fordi de stenger vannet på jobb i en periode. Men, senere i dag skal jeg inn for å kunne ta noen interne møter.
Postet 25-03-24 kl 07:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På kontoret, foreløpig stille her. Kjipt at påskens fineste dag er arbeidsdag. Det er meldt regn når jeg har fri. Karma.
Postet 25-03-24 kl 07:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde planer om tidlig buss, men tulla med klokka. På jobb nå med hodepine. Ikke så mye folk så stille og rolig.
Postet 25-03-24 kl 08:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

På hytta. Ikke akkurat strålende vær, så jobber litt. Ut på tur etterhvert er planen.
Postet 25-03-24 kl 08:44 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har en kombinasjon av bortekontor og fri, så nå har jeg logget på for å jobbe et par timer. Vi hadde noen timer med finvær i går, men framover er det spådd mye forskjellig.
Postet 25-03-24 kl 08:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Har rusla en tur med bikkja i strålende sol og satt på kaffe, og nyter en rolig morgenstund før resten av familien våkner.
Postet 25-03-24 kl 08:58 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! På jobb, med mye å gjøre og et spennende prosjekt vi drodler med. Like greit å være på jobb når jeg ser ut vinduet. :regn:
Postet 25-03-24 kl 09:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret. Har lavet ned med snø, så jeg gikk på jobb i dag, for det var ikke brøytet.

Skal jobbe i morgen også, så tar jeg påskeferie.
Postet 25-03-24 kl 09:40 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Observatøren sin avatar
Starter påskeferie med en med spybøtte, og selv er det snørr og hoste herfra og inn ievigheten. Planen var å hoppe i bilen og bli borte noen dager, men det blir i beste fall utsatt.
Postet 25-03-24 kl 09:52 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Rolig start på dagen da alle har fri. Skal overlevere et verv i dag, det skal bli godt.
Postet 25-03-24 kl 10:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg er delvis sykemeldt og skal prøve å leve opp til det, men enn så lenge må det jobbes litt ja.
Postet 25-03-24 kl 12:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
På jobb, ikke noe påskefri her, men skal ha noen fridager om ikke lenge så kan vel ikke klage. Litt roligere enn normalt iallefall, det er deilig.
Postet 25-03-24 kl 12:29 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
På jobb; nydelig vær. Vi har i det minste fått påskeegg på jobb.
Postet 25-03-24 kl 13:40 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no