Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Julaften

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Julaften

Postet 24-12-21 kl 08:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
God morgen og god jul!

Ungene og jeg har gjort unna strømpeutdeling og julefrokost, nå skal jeg snart kjøre dem til faren. Jeg skal på kirkegårdsrunde før selskap kl 14.
Postet 24-12-21 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
God jul og god morgen. Mine to sover. Kan de ikke våkne snart?
Postet 24-12-21 kl 10:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God jul i stua. Vi har spist god frokost og nissen har vært her med godteri. Resten av familien har dratt til byen for å besøke besta på sykehjemmet sammen med hennes mann og svoger. Så stille i huset. Det er tolv mil hver vei så jeg har huset for meg selv. Fyr i ovnen, kaffe på kanna og julemusikk. Jeg skal besøke gravstedet til mor til bestevenninna idag. Hun bor i Bergen og faren er der så jeg skal tenne lys og sende de bilde. Rart å tenke på at det snart har gått et år. Jeg skal ellers lage en stor røre med sjokoladefondant og kjøre på ambulansestasjonen med. Bror er på vakt og etter avstemming i laget ble det ønske om fondant. Jeg kjører dit med dessert de årene han er på vakt på julaften. Og så et det middag og feiring hos den andre broren i kveld.
Postet 24-12-21 kl 10:53 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God jul. Her er det bare meg som er våken. Jeg har strøket skjorter og dusjet. Vi skal til broren min i dag.
Postet 24-12-21 kl 11:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God jul! Mann og barn har tatt med svigerfar for å besøke grava til svigermor. Vi skulle egentlig være seks på julaften, så ble det ni, og nå ser det ut som vi blir åtte. Møkkacorona.
Postet 24-12-21 kl 11:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Jeg har vært oppe lenge og har rukket å trene litt, gjøre klart litt på kjøkkenet og vaske badet og kjøkkengulvet. Ungene har fått strømpe, og nå ser vi på Tre nøtter. Etterpå skal de en tur til faren, og da skal jeg slappe av til de kommer hjem. Det blir bare oss tre i kveld, litt stusselig og litt deilig.
Postet 24-12-21 kl 12:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God julaften-dag! Vært oppe noen timer her også, og konstaterer at barna fortsatt er like tindrende begeistret på julaften, det er så fint! De har åpnet gave fra "julenissen" (vi har strømpe 1. juledag), og vi har sett den nye filmen Encanto - anbefales! Nå pusler jeg rundt med sølvtøy og NRK-lydspor i bakgrunnen. Første jul med bare oss fire, det blir litt rart, men vi skal nok få det koselig likevel.
Postet 24-12-21 kl 13:52 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no