Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 16-11-21 kl 08:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Gmorn! Syklet til jobb i 7 grader. Egentlig helt fin temperatur å sykle i.

Personalhåndbok, grubling på lager- og logistikkvurderinger i nytt system og produksjon står på blokka i dag.

Møte om prosjekt i frivilligjobben min i ettermiddag, kombinert med montering av Ikea kommode og leksehjelp for yngste. Og slik går nu dagan.
Postet 16-11-21 kl 08:54 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Halvannen uke med tabletter som skal hjelpe med søvnen. For første gang har jeg opplevd det som om jeg ikke har sovet godt, men samtidig er jeg våknere enn jeg har vært. Veldig rart.

Jeg kom meg i hvert fall tidlig på kontoret og er ganske full av pepp. Og det er bra, for listen over oppgaver er lang.
Postet 16-11-21 kl 08:59 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Gitt bort skoskap så håper det blir henta i dag. Da kan jeg montere nytt. Og sa får jeg rydda i litt kaos.
Skulle ønske bruktbutikken var åpen for har masse som skal dit. Men den åpner ikke før etter nyttår (ombygging).
Postet 16-11-21 kl 09:05 av star star er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! På kontoret. Lurer på hvorfor varmen på toget må være enten på eller av uten noen mellomting? Svett.
Postet 16-11-21 kl 09:28 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er ikke i toppform. Definitivt ikke syk heller, men litt rufsete. Så i beste koronaånd, så blir det hjemmekontor i dag. Det passer egentlig fint. Jeg gjorde en million avklaringer på kontoret i går, og i dag skal jeg uansett bare skrive.

Det gjør jeg egentlig best når jeg kan sitte i fred med musikk på ørene.
Postet 16-11-21 kl 09:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret, med tett nese, hode og hals. Men med negativ koronatest så satser på at det går over ganske kjapt, bør egentlig helst være fysik tilsted på kontoret disse dager.
Postet 16-11-21 kl 09:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hjemmekontor på meg også. Planlagt som sådan, men har vondt i halsen så det passet i grunnen greit. Måtte kjøre tenåringen på skolen i dag, og vi har startet på julemusikken i bilen. Tror julelysene også må opp snart. November er en mørk måned altså
Postet 16-11-21 kl 10:02 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg måtte bli liggende i dagbok har fått time hos legen snart. Skikkelig svimmel og med synsforstyrrelser. Jeg satser på at det er øret som kødder ting til, men må jo sjekke. Jeg skulle vært på kult seminar i dag, skikkelig irriterende.
Postet 16-11-21 kl 10:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Har slepet meg på kontoret for å ta imot en klasse, som ikke kom pga sykdom hos lærer. Jaja, kommer en klasse til om en stund. Så da er det ikke helt bortkastet. I tillegg fikk jeg plutselig tid til å løse en del kjedelige utfordringer som kom min vei...
Postet 16-11-21 kl 10:39 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring til syke og slitne. Melder meg i samme kategori, totalt utmattet av ymse greier og med dundrende hodepine. Joda, så neida.

Men: Hurra for Matilda og Pøbel!
Postet 16-11-21 kl 11:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg begynner ikkje før halv ett, så sidan eg låg våken i tre timar i natt, så so eg til ti. Det var godt.i morgen er det heldigvis plandag. Blir bra med ein pause i undervisning.
Postet 16-11-21 kl 11:56 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Er det MatildaPøbel-dag i dag ingling?



GRATULERER!
Postet 16-11-21 kl 12:03 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Postet 16-11-21 kl 12:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har startet dagen med tett kloakk og tett sluk på badet. Det er jo helt håpløst.

Gratulerer med bursdag til Matilda og Pøbel.
Postet 16-11-21 kl 12:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg hoster og hoster og hoster. Negativ covid test da!
Postet 16-11-21 kl 12:35 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hipp hurra for bursdagsdamene. :fest:
Postet 16-11-21 kl 12:36 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har byttet PC og må dermed installere både det ene og andre for å få arbeidsdagen til å fungere. Det er kjedelig når innlogging og favoritter går med i dragsuget på PC-kræsj.
Postet 16-11-21 kl 12:46 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer Matilda og Pøbel.

Jeg trodde vannskaden var for 2, maks 3 år siden. Vel, det var i 2014.
Postet 16-11-21 kl 12:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Takk for gratulasjoner!

Jeg har hjemmekontor og skal feire med styremøte i kveld. :glamorøs:
Postet 16-11-21 kl 13:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Pøblis og Matilda!
Postet 16-11-21 kl 13:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Tusen takk! Jeg feirer med å sitte prøvevakt, men har også fått gaver og spist lunsj med fine kolleger, og dessuten fått sjokoladeplater på senga av ungene i morges, så jeg er blid.
Postet 16-11-21 kl 13:24 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer til Matilda og Pøblis.
Postet 16-11-21 kl 14:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Matilda og Pøblis!
Postet 16-11-21 kl 14:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Fredelig dag på jobb. Alle elever og lærere har hatt obligatorisk turdag. Betongbiler har kommer med betong til garderobene i gymsalen og da var risikovurderiringen vår at elever i skolegården = fare for ulykke. Elever på tur = fare for småskader, men mindre alvorlige enn å havne under betongbil.
Postet 16-11-21 kl 15:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no