Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-09-21 kl 10:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lørdag. Kaffe. Rundstykker. Eggerøre.Fri.
Postet 18-09-21 kl 10:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Lørdag ja.
Minsten har allerede klipt seg. Nå avis og frokost.
Tror det blir kanelsnurrer idag.
Og styrketrening. Neste uke skal jeg begynne å sykle litt på sykkel
Jeg egner meg ikke som sykmeldt altså.
Postet 18-09-21 kl 11:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Rydde og gi bort ting.
Postet 18-09-21 kl 11:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lørdag! Koser meg fortsatt med minner fra gårsdagens konsert med Das Body. Av og til lønner det seg å booke billetter etter kun magefølelse. Litt kjipt med sitt-ned-konsert og begrenset antall publikummere, bare.

I dag er det forberedelser til arrangement i morgen på andelsgården. Men først litt mer kaffe og surfing.
Postet 18-09-21 kl 12:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Lørdag, og sol ute.

Jeg har jobbet med presentasjonen jeg skal ha på mandag, og fått opp kjæresten. Lillesøster driver jeg enda og vekker.
Planen er å ta med henne og hund ut på tur etterhvert, ellers har vi ikke mange planer i dag.
Jeg skal jobbe med skolearbeid, og taco til middag.
Men mest er det å ha skuldrene senket, og vite at det er ingen som burde vært på skolen og ikke er der. *ler*
Postet 18-09-21 kl 12:11 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Soldag! Etter en miserabel august og start på september har det vært deilig med ei uke med fint - om friskt - vær.

Jeg har vært på løpetime. Sitter og jobber nå, og skal ut og ta de siste fire turorienteringspostene om en time-halvannen, før de tas inn på fredag.
Postet 18-09-21 kl 13:59 av Stompa Stompa er aktiv nå
Oppdatert 18-09-21 kl 14:28 av Stompa
Gammel
star sin avatar
Småpludrer mens jeg hører på høy musikk. Må utnytte det mens jeg er alene.
Jeg og minsten skal på kamp litt senere.
Postet 18-09-21 kl 14:11 av star star er aktiv nå
Oppdatert 18-09-21 kl 14:43 av star
Gammel
Fersken sin avatar
Skal jobbe med ting i forbindelse med vervet mitt hele helgen. Nei, ikke dugnad. Men bytte av regnskapssystem.
Postet 18-09-21 kl 14:25 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Tidlig oppe i dag, hele gjengen. Vi har bakt seks brett med rundstykker,vasker mange, mange maskiner med klær, mannen har renset takrenner og nå skal vi snart på teater.
Postet 18-09-21 kl 16:32 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Puh, 17 åringen har hatt overnatting av en "venninne", den må han lengre ut på landet med. Men de har nå sovet litt i natt og ligget å sløvt på sofaen i kjellerstuen resten av tiden. Når fikk jeg så store unger. Nå er de gått ut mens jentungen har besøk av en venninne, men ryktene sier at det kommer 7 til for å innta kjellerstuen om noen timer. Travelt med ungdommer i hus, men kjekt at de velger å være her.
Postet 18-09-21 kl 18:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no