Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 16-06-20 kl 07:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen i finværet! 17 grader og strålende sol her foreløpig. Jeg skal ha ferie i neste uke, så det er endel å gjøre klart for vikaren min, så det er bare å jobbe på. Skal til frisøren i ettermiddag, tiltrengt farging og klipp.
Postet 16-06-20 kl 08:51 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet i en fin armkrok i morges og nå sitter jeg med et fårete glis på kontoret. Foreløpig er jeg herlig alene, vi har noe så fint som egenarbeid fra 8-9. De andre tolker det åpenbart som slumring. Jeg fikk kjøre med pen mann til jobb, så jeg synes det var verdt det.
Postet 16-06-20 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Blondie, eg berre ler av deg, ein god latter, for du er så søt. Her er det verksted og dyre ac-reparasjonar og dritt.
Postet 16-06-20 kl 09:09 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Postet 16-06-20 kl 09:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Er meldt tretti grader her idag så vi skipper fotballtrening og drar på bading før det blir første rbk-kamp på tv hos mor. Det er så varmt på kontoret at vi renner bort, men etter drittværet her tidligere i vår kan man ikke klage.
Postet 16-06-20 kl 09:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
28 grader på kontoret da jeg kom. Spennende å se når sola kommer rundt i 13-tiden.
Postet 16-06-20 kl 09:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie. Dette unner jeg deg så ekstremt.

Jeg er på plass på soveromskontoret. Jeg sov dårlig i natt og var litt småtrett i morges, så jeg unnet meg litt ekstra sengetid i morges og en ekstra kaffekopp ved frokostbordet. Men nå er jeg i gang.

Spennende møte i ettermiddag, i frivilligdelen av livet mitt. Fysisk møte for en gangs skyld og det gleder jeg meg til. Og så lurer jeg på om jeg skal snike meg inn på treningssenteret og nyte muligheten til å trene med vekter igjen. Bare satse på at det er plass til meg på kvelden.
Postet 16-06-20 kl 09:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har deadline i kveld og det er oppgaver som tar tid, så jeg får bare jobbe på.
Postet 16-06-20 kl 10:07 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Altså, jeg er så stolt at jeg nesten sprekker! Som mange har fått med seg har jeg en datter som har hatt sterk skolevegring. På flere karakterutskrifter har hun fått IV, pga svært høyt fravær. Fra skolestart i 9. og frem til jul var hun nesten ikke på skolen. Så kom et halvår som var bedre, og siste trekvart året eller noe har hun jobbet iherdig og har nå fått siste karakterutskriften; nesten bare 5’ere!! Ingen IV, et par 4’ere og resten 5. Det har kostet så mye og hun har imponert både den ene og den andre. Sykt bra jobbet!
Postet 16-06-20 kl 10:13 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så fantastisk, Avatar!

Jeg er på kontorkontoret i dag, her er det godt og kjølig. I går hentet jeg en vev på posten, så nå har jeg nok å gjøre i sommer!
Postet 16-06-20 kl 10:43 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så deilig Avatar. Gratulerer.
Postet 16-06-20 kl 10:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer, Avatar! Så flott å høre.
Postet 16-06-20 kl 10:58 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer Avatar!

Her har jeg rigget meg til ute, har trukket med meg strøm, så nå sitter jeg på terrassen med hele hjemmekontoret mitt og ikke bare laptopen som i går.
Postet 16-06-20 kl 11:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer Avatar! Det er det mest fantastiske ved å jobbe i skolen, å se barn som strever lykkes! Og også det tøffeste når vi ikke får det helt til.
Postet 16-06-20 kl 11:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Takk! Ja, det kan jeg tenke meg, Blånn. Hun har vært godt hjulpet av en fantastisk lærer, som etter skolebytte tok henne under sine vinger og tok henne for den hun er. All ære, og det er jo det gode samarbeidet og åpenheten oss alle imellom som har gjort dette mulig. Det hjelper å bli sett.
Postet 16-06-20 kl 11:14 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Blondie. Dette unner jeg deg.


Jeg har altfor mye å gjøre på jobb, særlig med tanke på at jeg fremdeles er 25 % sykmeldt. Men jeg har noe stort som skal leveres inn og prosjektdeltakere som ikke gjør jobben sin. Da blir det mye på meg. :blæh:
Postet 16-06-20 kl 11:17 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Gaia sin avatar
Gratulerer, Avatar. Så utrolig godt det må være for henne å oppleve at hun får uttelling for å jobbe!
Postet 16-06-20 kl 11:43 av Gaia Gaia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no