Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 30-06-21 kl 07:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret, med en ekstra hilsen fra skjærene som kjefter fra taket til naboen.
Postet 30-06-21 kl 08:48 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn!

Det skal bli ubeskrivelig deilig med fire hele uker F. Teller ned nå. Godt at kundene er i F-modus også, så vi kan kjøre ned mot helgen.
Postet 30-06-21 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret, men det har blitt merkbart stillere. I går hadde jeg "lesedag" og jeg fikk faktisk lest. Det var ikke møter og telefonsamtaler hele dagen.

Ungene er hjemme, men jeg får gjort unna 2/3 av arbeidsdagen før de står opp.
Postet 30-06-21 kl 08:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Blir kort dag da jeg har en legetime.
Postet 30-06-21 kl 09:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, frokost på kontoret og klar for en ny arbeidsdag.
Postet 30-06-21 kl 09:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Nydelig dag her i vest, og en uke inn i ferien har jeg fremdeles klart å la være å snu døgnet.
Sommerjobb i ettermiddag, jeg skal vaksinere fra kl 14.30- 20.00.
Postet 30-06-21 kl 09:30 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg er mamma til en 22-åring i dag! Hvor ble årene av?
Postet 30-06-21 kl 09:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Jeg har fulgt minstejentene til sommerskole på en annen skole enn nærskolen, og de syns det er så gøy der! En av jentene i klassen er fra naboskolen og de har såvidt møtt henne før så i dag skal hun være med oss hjem. Jeg blir så glad når de knytter vennskap bare på en liten uke, som tvillinger blir det lett og lettvint at de henger med hverandre.
Postet 30-06-21 kl 09:52 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Litt hjemmekontor her i dag før vi skal kjøre guttene til flyplassen. De får noen feriedager alene med mormor og så kjører vi etter.

Gratulerer med 22-åring, Blånn!
De blir fort store disse ungene våre.
Postet 30-06-21 kl 09:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er ferdig med sensurbunkene, men har nå slept meg ned på kontoret likevel. Kjenner på en viss F-stemning, men det er nok å henge fingrene i.
Postet 30-06-21 kl 10:17 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Mårn.

Ligger enda i senga med et hode som ikke vil slutte å gjøre vondt. Satser på at det snart gir seg.
Postet 30-06-21 kl 10:52 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
I dag får jeg første vaksinedose! Bare det er til å bli glad av. Og så er det meldt strålende vær i hele dag, så da blir det grilling og kos i ettermiddag.
Postet 30-06-21 kl 11:25 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg får også første stikk mot frihet i dag! Det må feires. Vi venter også på forkjøpsrett, frist går ut klokka 12.
Postet 30-06-21 kl 12:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Vi skal ha hjemmebesøk fra bv om litt under to timer.
Jeg har stresset som en gal, og skal være glad når dette er unnagjort. Men er lenge siden det har vært så strøkent her, og ikke minst har vi fått gjort MYE ute.

Nå driver jeg og lufter med gjennomtrekk, vi hadde bålpanna på mens vi monterte hammock i går kveld, så det lukter vannvittig bål, for veden var visst våt.

Jeg og Lillesøster skal sette oss med perler snart, vil perle litt pynt til å ha i pavlijongen på fremsiden tenker jeg.
Postet 30-06-21 kl 12:13 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Håper det går i orden, Blondie!

Her letter snart morgentåken; da blir det nok skikkelig varmt slik det har vært resten av uken. Jeg er på jobb, men fikk kake av kollega, så skal ikke klage.

Lykke til, Serafin!
Postet 30-06-21 kl 12:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hodeverket er borte og jeg er på jobb.

Klokken er over 12 så jeg håper at det gikk deres vei Blondie.
Postet 30-06-21 kl 13:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hvordan gikk det, Blondie?

Her er det også vaksineringsdag. Jeg er så ubeskrivelig lettet, for det betyr at jeg får jobbe på jobben min fra august.
Postet 30-06-21 kl 14:22 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det gikk brillefint! Kjæresten eier nå en leilighet hvor det er plass til meg på sikt. God dag, og snart stiller jeg meg opp i vaksineringskøen.
Postet 30-06-21 kl 14:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Så fantastisk. Gratulerer! Så stas! Godt å ha det overstått også, husker jeg synes kjøpe-leilighet-prosessen var helt grusom.
Postet 30-06-21 kl 14:31 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, det har vært en langdryg prosess. Nervepirrende saker! Nå er det bare å kose seg med planlegging, han flytter i midten av juli.
Postet 30-06-21 kl 14:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Blondie, så stas! Midten av juli er ikke lenge til.

Lykke til med vaksinering. Jeg fikk i går, kjenner ikke noe i dag, veldig deilig.
Postet 30-06-21 kl 15:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg sitter og venter på å få lov til å sykle hjem igjen nå. Er så utrolig glad for at jeg kjøpte el-sykkkel, den er nesten litt magisk. Gjør det veldig lett å oppfylle målet om å bare kjøre bil når vi må, også er det mye raskere å bare kaste seg på sykkel enn å ta t-bane når vi ikke skal så langt.
Postet 30-06-21 kl 15:28 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no