Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 08-07-21 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Pelle sin avatar
Buss. For. Tog.
Postet 08-07-21 kl 08:52 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kom tidlig på jobb bare for å bruke en halv time på å komme inn på nett.

Men nå er det i orden og jeg må på leting etter jobbmotivasjonen min.
Postet 08-07-21 kl 09:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har litt sånn "alt som må ordnes før Ferien-panikk". Håper å kunne stemple ut litt tidlig i morgen med ro i magen. Har noen litt gøye og praktiske arbeidsoppgaver på programmet.
Postet 08-07-21 kl 09:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nest siste arbeidsdag.
Jeg er så sliten om dagen.
Postet 08-07-21 kl 09:14 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var håpløst ineffektiv i går, og har derfor ikke tatt ferie i dag. Men nå håper jeg virkelig at jeg klarer å skjerpe meg slik at det jeg skal gjøre nå bare tar noen få timer.

... og så ... så er det F.
Postet 08-07-21 kl 09:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har hatt en ukes ferie og skal nå jobbe to dager før jeg tar ferie igjen. Er innstallert på nytt hjemmekontor, så det er litt spennende å se hvordan det fungerer. Har dog ikke fått meg pult enda, så det blir litt sofa og litt spisestuekontor.

Heia alle som skal få ting unna til F-deadlines!
Postet 08-07-21 kl 09:23 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer med overstått innflytting, Heilo! Vi overtar vår nye leilighet i morgen, gleder meg ikke akkurat veldig til flyttesjauen.
Postet 08-07-21 kl 09:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg skal jobbe enda en uke før F.

Har INGEN motivasjon til å jobbe i det hele tatt og det er ikke bra, må nok frem med stoppeklokken på mobilen for å komme gjennom dagen i dag.
Postet 08-07-21 kl 09:28 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Siste arbeidsdag før F, og jeg sitter praktisktalt og glor på klokka. Det meste er gjort, så jeg stempler nok ut litt før tiden. I morgen reiser vi på tur!
Postet 08-07-21 kl 09:38 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har pt-time kl. 10 og det ser ut som det blir en tung økt. Ja, ja. Jeg sliter med en kink i nakken og håper at en real oppvarming av den gjør den bedre.
Postet 08-07-21 kl 09:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Siste dag før F her også. Har konkrete oppgaver på blokka som må gjøres ferdig, så her er det bare å stå på. Deretter skal jeg male et barnerom, og kanskje ett til. Deretter går det slag i slag med liten hyttetur (også inkludert maling) og deretter tur til vestlandet (ikke inkludert maling).
Postet 08-07-21 kl 10:00 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Litt små trøtt her eg leser kjapt gjennom bloggen og dermed blei ein setning hjå Heilo noko heilt anna enn det som sto. (Når ein ikkje får med seg ordet meg, så måtte eg lesa setningen nokre gongar til.)
Sitat:
Har dog ikke fått meg pult enda
Ellers har eg kjørt mamma til sjukehuset for nokre greier og tatt jentene med til basseng. Eg sitter utanfor sidan eg ikkje gadd å betale meg inn i dag. Og så har eg ein 17 åring i dag, så no kjem eg til å begynne å rote med ungane sin alder igjen
Postet 08-07-21 kl 11:19 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Stakkars Heilo.

Jeg skal på stolpejakt med ei venninne først og så se på motorsykkelhjelm etterpå ( ). Livet.
Postet 08-07-21 kl 11:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Der. Nå har jeg fått levert alt. Det ene dokumentet jeg sendte fra meg i dag var kanskje ikke det beste jeg har produsert, men akkurat nå fikk det bare holde.

Og i det øyeblikket jeg starter min F, så kom det en skikkelig regnskur. Det er relativt ustabilt vær i Oslo for tiden. Det regner nesten hver dag, men på ingen måte hele dagen.
Postet 08-07-21 kl 11:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God ferie Tjorven.

Jeg har klart å begynne å nøste opp i en av de få oppgavene som faktisk måtte ferdigstilles, så jeg begynner å se lyst på ferie med god samvittighet til helgen.
Postet 08-07-21 kl 11:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Ferdig tent. Og kvalm. Akk. Men fullførte hele økta.
Postet 08-07-21 kl 11:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg har fortsatt en uke til med jobb, men hjernen min har tatt F for lenge siden. Dette er seigpining.
Postet 08-07-21 kl 12:01 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Sitat:
Ferdig tent. Og kvalm. Akk. Men fullførte hele økta.
TMI, spør du meg.
Postet 08-07-21 kl 12:02 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Postet 08-07-21 kl 12:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Postet 08-07-21 kl 12:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Postet 08-07-21 kl 12:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag fra småbruket. Jeg har akkurat frustrert meg frem til et slags resultat på frivilligjobben min. Så nå er det FF!

Så resten av dagen blir det meg og ymse redskap mot parkslireknærne, eller Margit-Døle-buskene som det heter her inne. Ikke det morsomste jeg gjør, men hey - det er uteaktivitet, og så blir det mye finere når de er nede.
Postet 08-07-21 kl 12:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
TMI, spør du meg.


Lar trykkleifen bli stående. Det ble jo festlig.
Postet 08-07-21 kl 12:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Oyh, Blondie! Shoei GT Air2 er veien å gå.

Jeg har hatt hjemmekontor sammen med fattern og er nå på vei til ordentlig kontor. F driver vi ikke med. :nope:
Postet 08-07-21 kl 13:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste dag før F, så svosj med seg! Avreise til fjellet først lørdag, i morgen blir fikse og ordne dag, samt fiksing av negler, blir deilig!
Postet 08-07-21 kl 13:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fått vaksinetime.
På onsdag er det min tur.
Postet 08-07-21 kl 14:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Straks F! Må riktignok jobbe litt innimellom (greit å få betalt regningene før de forfaller), men det kan jeg gjøre hvorsomhelst så lenge det er nettilgang.
Postet 08-07-21 kl 15:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Vi har kjørt østover og skal bo et idyllisk sted!
Postet 08-07-21 kl 15:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Det er visst forskjell på folk, aka Blånn og meg.
Postet 08-07-21 kl 15:15 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sitat:
Shoei GT Air2 er veien å gå.
Notert! Jeg skal briljere med min nyvunnede kompetanse overfor kjæresten.
Postet 08-07-21 kl 17:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Helhjelm er nemlig for sånne som oss som har ansikt det er verdt å beskytte.

(Viktig å prøve hjelm altså, forskjellig hodefasong, forskjellig hjelm. Men Shoei er topp, og GT Air2 er veldig god.)
Postet 08-07-21 kl 17:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Nå har jeg lest dette fem ganger og lurer fortsatt på hvorfor Helt Hjem er løsningen for dere med hoder som fortjener beskyttelse
Postet 08-07-21 kl 19:43 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Helhjelm, Palmen. Ikke halvhjelm.
Postet 08-07-21 kl 20:21 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no