Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 06-09-20 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Barnefri og stille. Sitter og prøver å skrive tale til konfirmanten, 2 uker igjen. Tipper det blir 2 hektiske uker...
Frokost og kanskje tur etterhvert.
Postet 06-09-20 kl 09:43 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sovet som en stein. Og skuldrene er vesentlig lavere enn de siste ukene.
Må skrive hva som har lurt, hva vi hadde for mye av og hva som kanskje ikke var så lurt i går. Så har jeg pekepinn for dagen om 2 år.
Vi hadde en veldig koselig dag.
Postet 06-09-20 kl 11:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Jeg skrev det samme, Star. Veldig greit å ha.

Vi skal på en visning i dag rett i nærheten.
Postet 06-09-20 kl 11:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter og jobber litt i stille hus. I dag har jeg to 19-åringer, og han som bor hjemme var ute og feiret i går, så han sover fortsatt.

Planene for dagen er ellers å gå en tur med ei venninne om et par timer, med innlagt kafébesøk der vi også skal se på sjøsetting av en nybygd nordlandsbåt. Deretter skal vi i konfirmasjon (bare kaffe) på ettermiddagen. Har helt glemt å tenke på middag oppi det hele, men håper Herremannen har planer for det.
Postet 06-09-20 kl 11:41 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er helt utladet og har en fryktelig sløv søndag på sofaen. Det er mye jeg burde gjort, men jeg trenger å kjenne litt på hvilepuls. Veslebarnet baker boller, det blir nok dagens høydepunkt.
Postet 06-09-20 kl 12:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her er det skikkelig pensjonistsøndag. Jeg sitter fremdeles og drikker kaffe og strikker. Mannen og lillesøster holder på med ett stort puslespill. Det regner.

Jeg skal vaske klær og bake brød. Og strikke og lese. Deilig.
Postet 06-09-20 kl 12:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg vasker klær, skal legge sammen en haug med klær, storebror har dratt på besøk til bestekompisen som endelig har blitt frisk. Skikkelig sløvesøndag.
Postet 06-09-20 kl 13:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Vært på visning. Fin bolig, men knøttsmå soverom, så det utgår.

Varmt ute, men høstlig.

Fått ryddet i klær etter yngste. Mye som gis bort. Han har vokst.
Postet 06-09-20 kl 14:02 av millact millact er ikke aktiv
Oppdatert 06-09-20 kl 14:44 av millact
Gammel
star sin avatar
Jeg må gå gjennom buksene til yngste, igjen. Oppdaget plutselig at flere stoppet midt på leggen.
Postet 06-09-20 kl 15:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Sløvesøndag, kaffe, god frokost, rusletur, klesvask, ognå film.
Postet 06-09-20 kl 21:15 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no