Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 21-11-21 kl 09:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
Deilig morgen med stearinlys og en snorkende vofs tett inntil meg. Tåke og regn gjør ingenting når man kan være inne.

God søndag, fine folk!
Postet 21-11-21 kl 09:40 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er skyfri himmel ute? Er det farlig??
Bør vel komme seg ut på en tur i dag, men må vente til solen gjør det mindre glatt ute.
Postet 21-11-21 kl 09:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nok en strikkeformiddag. Pause fra genser på pinner 12; jeg får unna den sure jobben med å rekke opp stolpene på den nye kofta mi for å forkorte den. Den blei så lang at jeg ikke kommer til å bruke den. Forkortet ermene i går, så det går egentlig ganske kjapt, men det er kjedelig å ha gjort arbeid forgjeves.

Skal på tur med noen venninner om halvannen time. Etterpå må jeg innom jobb og se om jeg glemte PC-en der på fredag. Hvis ikke vet jeg ikke hvor den er.
Postet 21-11-21 kl 10:59 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg våkna 05.44 og har knapt sovet etter det.
Fortsetter ryddinga. Målet er vel og ikke starte noe nytt.
Postet 21-11-21 kl 11:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Litt rydde og vaskedag etter fjorten dager med forkjølelse og lite overskudd til rydding. Og senere i ettermiddag besøk av søskenbarn som er på jobbreise i Norge, så det blir veldig hyggelig.
Postet 21-11-21 kl 11:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu. Lang frokost for oss voksne. Ungene sto opp og åt før oss i dag.

Lang håndballettermiddag og -kveld i vente, så det er vel best å få seg en luftetur i sola før hallen kaller.
Postet 21-11-21 kl 12:40 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Morn, straks frokost med kokte egg og rundstykker rett fra ovenen (er glad i søndagsfrokoster!)
Postet 21-11-21 kl 12:46 av him him er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det skremmende er at i morgen vil 05.44 tilsi at jeg har forsovet meg.
Postet 21-11-21 kl 13:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Hallo! Jeg er på vei ned til bondens marked ved Naturhistorisk museum. Hadde egentlig tenkt å sykle, men mannen hadde ikke ladet sykkelen sin. Følger med på live-oppdateringer for håndball-laget til minsten og litt skadefro ser jeg at de sliter (selv om de satte igjen 4 spillere og toppet med spillere som er et år yngre). Min er hjemme.
Postet 21-11-21 kl 15:20 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Må innrømme at jeg hadde vært litt skadefro jeg også da, Blånn.

Jeg manner meg opp til å grave ut kasse 2 med julepynt. Mest for å se om jeg skal ha noe i den. Den skal egentlig bare ha juletrepynt, men husker ikke. Forhåpentligvis kan jeg da flytte feilplassert ting til kassa jeg har ute. Den kan jeg nemlig enkelt flytte ut og inn av boden.
Postet 21-11-21 kl 15:41 av star star er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Her vært på tur med dogsa og en annen herfra langs kysten, nå sitter jeg klar for å sende PM-er til en haug hemmelig-nisse-folk som skal glede hverandre i år.

Men først - ta av turklær og ta på tjukk strikkegenser og jeans.
Postet 21-11-21 kl 16:34 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da følger jeg med på hopp. En av tremenningene til gutta hopper for Norge og har kvalifisert seg for 2. omgang.
Postet 21-11-21 kl 17:31 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Har vært på tur med venninner og det gjorde godt! Trengte litt voksenprat om løst og fast.

Funnet noe utelys, men hvor er resten? Må jeg åpne alle kassene for å finne dem?
Postet 21-11-21 kl 19:47 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no