Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 29-10-21 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Snart på vei ut døra. Skal sikre meg at guttungen kommer seg avgårde først.
Postet 29-10-21 kl 08:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Det høres lurt ut, Star.
Postet 29-10-21 kl 08:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var på vei ut døra da bikkja kastet opp, så jeg ble litt senere enn vanlig. Da måtte jeg ta bilen. Litt nedtur, den rusleturen på morgenkvisten er virkelig fin. Fikk en runde i nabolaget før hunden ble dårilg, da. Nå har jeg, aka hysterisk hundemamma, leid inn eldstedatteren for å overvåke pelsen i dag. I kveld er det fest!
Postet 29-10-21 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor i dag. Ser heldigvis ut til å bli en rolig dag. Skal kjøre mannen til flyplassen i 10 tida, han skal en svipptur til Oslo.

Ellers, herlig med helg som vanlig - ikke så mye planer.
Postet 29-10-21 kl 08:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Juhu! Fredag, og tidenes omsetningsmåned er snart over. Vi ser på litt roligere tider produksjonsmessig på jobben. Det var på tide, for jeg skal i gang med å bytte system som skal være klart før 1. januar. Da får jeg bittelitt ro til å gjøre det ordentlig. Trur eg.
Postet 29-10-21 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Fredag og snart helg!
Denne helgen blir det besøk i tigerstaden sammen med lillesøster. Godt selskap og god mat. Gleder meg!
Postet 29-10-21 kl 09:00 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Jeg burde sikkert sove, men må jobbe før loppehelga med korpset starter. Jeg fyller ikke mer enn tre verv i styret for tida, leder, kasserer og loppemarkedsansvarlig. Det har gått ganske greit fram til klokka to i natt, da våkna jeg og var kjempestressa og hadde drømt at hele familien min var syke, skada og utsatt for overfall av ymse slag. Jeg rakk ikke å roe meg ned før det nærmet seg arbeidstid, så nå blir det noen timer på hjemmekontoret før jeg flekser ut for å roe meg litt ned før ettermiddagens maraton-økt.
Postet 29-10-21 kl 09:01 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til hunden Blondie!

Jeg er på jobb, men ser fram til kort dag for å rekke diverse fiksing for mellomste og en i overkant spennende tur til hjembyen.
Postet 29-10-21 kl 09:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg hadde en absurd god arbeidsdag i går. Jeg gikk rundt hele kvelden og sang "I'm on top of the world" (av Imagine Dragons). Sånne dager må man bare ta vare på og gjemme inni hjertet.

Jeg holdt en presentasjon i et relativt stort fora og fikk så mye skryt etterpå at det nesten ble litt flaut.

Så i dag forsøker jeg å lande litt og gjøre de delene av jobben min som er mer på det jevne.
Postet 29-10-21 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I femten år har eg innbilt meg at eg skal lp halvparten av dei faste møtene på jobb, fordi eg jobber 50%. No har sjefen plutselig komme fram til noko anna. Eg melde fagforeninga og dei sa eg hadde rett. Men sjefen har innkalt til møte. Herlighet. Super start på fridagfredag.
Postet 29-10-21 kl 09:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Tjorven! Herlig!
Postet 29-10-21 kl 09:53 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Yo.

Jeg har sykt barn og jobb 24/7, det er en dårlig kombo, men wellwell. Hun har vært med på kontoret et par dager på rappen, ser ut som om det blir hattrick.
Postet 29-10-21 kl 10:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så utrolig flott, Tjorven. Deilig å kjenne på mestringsfølelsen!
God bedring til vesla, Maverick!
Postet 29-10-21 kl 10:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Framlegging av HØP for jobb kommunen i dag. Tall er ganske spennende altså.
Postet 29-10-21 kl 10:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Både Ville og jeg er hjemme og syke i dag også. Vi trøster oss med cookies, kakao med krem og bakeprogrammer på tv.
Postet 29-10-21 kl 12:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Honda: Da må jo eventuelt sjefen si hva du skal gjøre mindre av? Om en av mine lærere jobber 50% så har vedkommende 50 % undervisning, 50 % møter og 50 % planleggingsdager. I år ønsket vi at alle skulle være med på 4 planleggingsdager. Da har vi avtalt individuelt med de som ikke skal delta (lønn eller avspasering).
Postet 29-10-21 kl 13:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Utmattende torsdag er blitt utmattende fredag. Det trakk ut da mamma døde, og ser ut til å bli likt med stefar, men med fullt smittevernutstyr som ekstra bonus. Akkurat nå er jeg hjemme og puster litt mens stesøsknene mine holder fortet. Skal snart tilbake.
Postet 29-10-21 kl 14:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Stompa.
Postet 29-10-21 kl 14:48 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Stompa
Postet 29-10-21 kl 14:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stompa.
Postet 29-10-21 kl 14:55 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det er tøffe tak, Stompa!
Postet 29-10-21 kl 15:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Uff, Stompa.
Postet 29-10-21 kl 15:29 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Stompa
Postet 29-10-21 kl 17:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa
Postet 29-10-21 kl 18:33 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no