Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 07-09-19 kl 10:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Trodde posten åpnet 9, men det var 10. Så da måtte jeg snu om på lista mi
Postet 07-09-19 kl 11:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Klesvask, søppelkjøring og rydding står på planen i dag.
Postet 07-09-19 kl 11:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er fortsatt på ToDo-lista øverst her. I dag tror jeg ikke det finnes nok kaffe.

Noen som har forslag til noe kjempegøy å aktivisere barn på 6 og 10 med i Oslo/der omkring? Uten bil. Og med kaffe lett tilgjengelig
Postet 07-09-19 kl 11:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er straks på vei til Folkemuseet og Oslo strikkefestival. Var innom en tur i går og fikk kjøpt noen hesper med garn. I dag skal jeg jobbe som frivillig.
Postet 07-09-19 kl 11:48 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent. Frokost først, deretter shopping og lunsj i byen. Hjem å bake. Bursdagsfest for 3 i familien i morgen, meg selv inkludert Jeg blir 40 om noen uker og siden jeg rømmer landet på dagen så måtte jeg visst feires nå, jaja, det blir nok hyggelig.
Jobbe må jeg gjøre også i helgen, snart tid for foreldresamtaler.
God lørdag til alle.
Postet 07-09-19 kl 11:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Obs, IKEA, plantasjen og posten. Nå har jeg kledd på meg og gått inn. Glad jeg ikke skal være ute i regnet som alle de gjengene med ungdom jeg har passert.
Postet 07-09-19 kl 12:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har bakt tretti rundstykke og femten horn og lager pai no. Seinere er det kosetid med små søte nevøer.
Postet 07-09-19 kl 12:14 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sov til nå. Oppstykket søvn på grunn av tett nese, men det var likevel godt å få hvile kroppen helt i fred og ro. Eneste som er på planen i dag er å handle middag til helgen.
Postet 07-09-19 kl 13:05 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Bayone sin avatar
Sov lenge, lang frokost og strikking. Nå blir det en tur til byen og gjøre noen småærend. Så bytte fra sommerdyne til vinterdyne, merker at høsten har kommet.

Noen som har tips til god lørdagsmiddag? Har liksom gått tom for ideer.
Postet 07-09-19 kl 13:13 av Bayone Bayone er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Fjellet! Leser Kalvøs Hyttebok fra helvete etter dagens første tur med bikkja og fniser godt.
Postet 07-09-19 kl 13:31 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vasker klær og klør meg i hodet over en innleveringsoppgave. Mannen er ute på frivillighetsarbeid og skal være det helt til 0300 i natt, kan være jeg ser han litt i dag, men det skal vist gå slag i slag. Guttungen skal på utekino og først se Askeladden før de kjører i gang med IT senere i natt.
Postet 07-09-19 kl 14:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
I Fredrikstad i regnvær! Cuphelg og logistikk mellom hallene, siden hovedhallen er vannskadet etter forrige helg. Veldig kjedelig! Men hotellfrokost
Postet 07-09-19 kl 14:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Første kamp gikk ikke akkurat bra. Nå er jeg ute og varmer meg før jeg skal inn igjen.
Postet 07-09-19 kl 14:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Planene for dagen er å ligge på sofaen med benet høyt, i dag også..
Men nå er jeg i allefall smertelindret, då er alt mye bedre.
Minste skal på 3 dagers tur til Rondane med skolen, så han dro nettopp for å kjøpe turmat. Han går på idrettslinje.

Håper alle får en fin lørdag, om to do lista fullføres eller ikke.
Postet 07-09-19 kl 15:19 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Bille sin avatar
Jeg fikk liksom 2 timer for meg selv midt på dagen på en lørdag. :sjokk og vantro: To kids er i hver sin bursdag og en har stukket av til venninne. Man er ute og handler og henter bil og diverse. Det er veldig stille her..
Postet 07-09-19 kl 15:40 av Bille Bille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Anda, den leser jeg og. Ler høyt jevnt og trutt.
Postet 07-09-19 kl 15:47 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Minsten koser seg nok hjemme alene. Vi dro ut 9.20 og er nok ikke hjemme før 16 tidligst.
Postet 07-09-19 kl 15:48 av star star er ikke aktiv
Gammel
Yngste og jeg har vært på 80-års arrangement for sjøspeideren. Jeg stod i kiosken i noen timer, var hyggelig. Nå er yngste i Troppen. Måtte gå planken, stor stas. Flott vær i sør, så de fikk badet også og seilt.
Postet 07-09-19 kl 16:38 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg jobber og er sjuk og sur. Og så har jeg vært en tur og kjøpt fisker til fireåringen, da. Det var gøy.
Postet 07-09-19 kl 17:13 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg eier for mange ting. I hvert fall på høsten. Båter skal opp, hytter skal stenges.
Postet 07-09-19 kl 17:38 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Candy.
Postet 07-09-19 kl 17:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Har vært på høstmarked i plaskregn. Det var hyggelig uansett. Og så fikk jeg kjøpt et fint gammelt middagsservise på bruktbutikken. Jeg har lett etter servise lenge, men ikke funnet noe jeg likte, så nå er jeg fornøyd.

Og så klarte jeg endelig å bestemme meg for brilleinnfatning. Deter skikkelig vanskelig, for jeg vil helst ikke ha noe sånnt rot midt i fjeset, men men.
Postet 07-09-19 kl 18:12 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kamp 2 var noe helt annet og da ble det seier. Tur innom senteret med eldste på vei hjem og nå er begge slakt. Må ha en hvil før jeg begynner med taco.
Postet 07-09-19 kl 18:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her stod klokka på halv sju idag og hele familien dra på sauesanking. Veldig fin dag ute til tross for bløt myr og en del regn. Jeg og søstersen dannet et lag sammen med sju søskenbarn. Mye folk og mye sau idag. Deilig med sofa nå.
Postet 07-09-19 kl 20:11 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Første tilnærmet normale dag på meg etter mange dager med sykdom, godt å kjenne at formen er bedre (selv om jeg akkurat sov en time på sofaen..)! Vi har hatt besøk av seksåringens nye venninne med familie, og jeg og eldste har vært på oppdrag for fritidsaktiviteten hennes i vått og kaldt vær. Det var deilig å komme inn igjen! Nå venter vi på at minsten skal komme seg i seng, så blir det Skal vi danse på meg og åtteåringen. Kos!
Postet 07-09-19 kl 21:11 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no