Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 02-09-19 kl 09:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen! Dette blir en fin dag!
Postet 02-09-19 kl 09:13 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg tror også det blir en fin dag. I hvert fall har vi en rolig morgen med morgenhjemmekontor for meg og godvillige mattelekser for arvingen. Vakkert og kaldt og klart er det også. September!
Postet 02-09-19 kl 09:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Oppdatert 02-09-19 kl 09:23 av Toffskij
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har blitt forkjøla og sitter her med tykk hals og hodepine. Flaks at jeg har så mye jobb og møter at jeg ikke er hjemme før sent i kveld da...
Postet 02-09-19 kl 09:22 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!
Vi flyttet i helgen. Det er deilig at det er gjort, men jeg fant knapt ei rein truse i morges. Har allerede sendt melding til barnas lærere og beklaget på forhånd for alt vi kommer til å glemme denne uka.
Postet 02-09-19 kl 09:23 av Frk_Fryd Frk_Fryd er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er høyst usikker på om dette blir en bra dag. Ikke fikk jeg sove før langt på natt, og deretter ble jeg vekket mange ganger av at jeg frøs. Sesongen for sommerdyne er visst på hell.

På den positive siden fikk jeg alle barn og dyr og meg selv ut døra omtrent i tide, og fikk til og med en god klem av de nevnte barn før de løp avgårde.
Postet 02-09-19 kl 09:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Forkjølelsen sitter fortsatt i, men det overser jeg så godt jeg kan.

Crispy start på dagen, med handskevær og alt mulig, og et lite øyeblikk ble jeg nedstemt over at det snart er over med dagslys på vei til jobb, før jeg ristet det av meg. Det er jo leeeenge til enda.
Postet 02-09-19 kl 09:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Starten på en hektisk uke med jobbreise, workshop og overnattingsbesøk av nevø.
Litt stressa for nevnte jobbreise og workshop. I morgen har jeg invitert rundt 18 mennesker, og planen er å få gjort en del fornuftige ting..
Postet 02-09-19 kl 09:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg synes foreløpig ikke at det er kaldt, men jeg er jo ute så kort tid om morgenen at jeg knapt rekker å registrere det.

Knerten og jeg var på en usedvanlig strabasiøs orienteringstur i går, og jeg er faktisk sliten i dag. Dette var orientering for viderekommende, for vi måtte klatre masse i særdeles bratt terreng. Premien var jo at vi var på steder ingen hadde vært før oss og vi fant utrolige mengder med kantarell (som vi begge elsker).

Og vi fant alle postene umiddelbart. Jeg er særdeles fornøyd med mitt innebygde kompass.
Postet 02-09-19 kl 09:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! September!
Postet 02-09-19 kl 09:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det var utrolig deilig med en +7-morgen, det blir så friskt og herlig av det. På vei til jobb skinte lav morgensol over duggvått gress, jeg ble jo nesten blid av det.
Postet 02-09-19 kl 09:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Nok en med vond hals og dårlig søvn melder seg. Men selv om jeg gruffet litt over å ikke få parkert på jobb var det egentlig ganske fint å spasere litt med podkast på øret og sånn deilig høstluft i ansiktet.

Full dag her i dag, så Lemsip inntas og fingre krysses for at jeg klarer meg greit gjennom dagen.
Postet 02-09-19 kl 09:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg ble vekket rundt midnatt av en tolvåring som ikke hadde fått sove og som derfor hadde gått inn på telefonen sin og lest en nyhetssak om solstormer, og blitt veldig redd. Min allmennkompetanse på hvor stor risiko det er for at sivilisasjonen vil bryte sammen av en solstorm i nær framtid var litt laber sånn midt på natta, så jeg nøyde meg med å si at det går nok helt sikkert helt fint. Sånn til neste gang, og i tilfelle noen andre skulle få spørsmålet kan jeg nå informere om at det nå finnes tredagers værvarsel også for romvær, sånn at sivilisasjonen rekker å forberede seg. Takk til de av dere som har tilknytting til SNL! https://snl.no/solstorm
Postet 02-09-19 kl 10:01 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Surr miner og mas i morrest. Også er det mas å få legeeklæring for å fornye skyss. Det spiser mye arbeidstid altså (hente/levere).
Postet 02-09-19 kl 10:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Jeg har jobba i ny jobb i helga, og kjenner egentlig et behov for å ha fri nå. Men det har jeg ikke, jeg har derimot ting som må gjøres i den andre jobben min. Akk! Men jeg har jordbærte og ullgenser, så da er det da ikke så verst likevel.
Postet 02-09-19 kl 10:26 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
12 grader og sol her, nydelig, men kjente at det var kaldere. Eldste tok på seg tynn dunjakke. Hun elsker denne tiden.
Postet 02-09-19 kl 10:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg tok på sandaler i dag fordi det var sol, angrer nå. Fryser på tærne.

Ellers: Kort uke før langhelg i utlendighet, altfor mye å gjøre, men trøtt.
Postet 02-09-19 kl 10:49 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Godt å vite, Heilo! Stakkars tolvåringen, da!
Postet 02-09-19 kl 10:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Lang treningsbukse under sykkelshorts i dag var jammen lurt; jeg er strålende fornøyd med akkurat det. Og det var da noe!
Postet 02-09-19 kl 11:05 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Huhei, i dag var det kaldt å sykle!


Bratt start på uka, fikk både staket opp tett do og tømt tett dusjsluk før jeg dro av gårde. Og gitt en liten lekse om at når jeg er bortreist så må faktisk andre gjøre sånne drittjobber selv om det vanligvis er min jobb.
Postet 02-09-19 kl 11:08 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har gjemmekontor med feber, snørr og hodepine.
Postet 02-09-19 kl 11:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Kjempefint vær. Jeg pakker servise, renser sopp, og skal snart på trening.
Postet 02-09-19 kl 12:18 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
God bedring til alle forkjølte og syke. Yngstemann er stemmeløs og snufsete, men jeg satser på å gå klar - det er så kjedelig å være forkjølet.
Postet 02-09-19 kl 14:31 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ham. Syntes eg hadde lest alt dette ein gong før... God tirsdag da
Postet 03-09-19 kl 09:26 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no