Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 05-12-20 kl 06:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Rolig dag, hadde egentlig tenkt å starte med julegaver, men har valgt å utsette til neste helg. Skal bruke helgen til å pakke inn de julegavene jeg har kjøpt og pynte litt til jul.
Postet 05-12-20 kl 09:26 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bare eksamen på planen her sånn egentlig, men det hoper seg også opp med må-gjøres-greier på jobb. Godt det er kjedelig vær ute, da føles det ikke så bortkastet å sitte foran peisen.
Postet 05-12-20 kl 09:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kosedag med jentene mine i byen i dag. Vi skal vandre på Bryggen og se på julelys, gå i koselige butikker og på kafé. Jeg gleder meg så utrolig. Jeg har jo bare vært hjemme den siste måneden.
Postet 05-12-20 kl 10:03 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Bytur her og. Kanskje klippe yngste, få unna et par julegaver og mulig kafe. Vi må og pynte litt mer ute.
Postet 05-12-20 kl 10:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lurer på om jeg skal ta en IKEA tur. Får ikke til å innrede gutterommet.
Postet 05-12-20 kl 10:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Serafin sin avatar
Her er planen å bake ut pepperkaker og kakemenn i dag. Må bare få alle ungdommene opp og i gang med dagen. Vi mangler bare hun som egentlig ikke er ungdom nå.
Postet 05-12-20 kl 10:57 av Serafin Serafin er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Vi skal visst kjøpe juletre. Jeg er egentlig i mot, men 2020 - så whatever (mannen vil ha juletre hele desember, jeg vil ha fra 23. ) Skal bare drikke litt mer kaffe først.
Postet 05-12-20 kl 11:36 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har vært på IKEA en tur for å kjøpe oppbevaringsbokser. Så var jeg på OBS og helgehandlet.
Postet 05-12-20 kl 11:53 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Neket: Jeg er som deg, unntatt i år. Eldstemann (16) er mest på julen her, så i år har han fått viljen sin, og vi har hatt full julepynt fra første søndag i advent. Det er faktisk ganske koselig, må jeg innrømme.

Yngste og jeg skal kjøpe en haug med julegaver i dag. Vi voksne hadde rakfisklag i går (korona-vennlig, både i antall og avstand), men jeg tok det relativt rolig og formen er god.
Postet 05-12-20 kl 12:08 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gut fikk pepperkakeformer i pakkekalenderen i dag, så da blir det pepperkake baking.
Postet 05-12-20 kl 12:08 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God formiddag. Jeg har startet dagen med et morgenbad. Snart skal jeg sikkert ta med 16-åringen på øvelseskjøring og handletur. Skikkelig lat lørdag.
Postet 05-12-20 kl 13:44 av tink tink er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no