Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 25-06-20 kl 08:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
En kopp kaffe og så suser jeg på kontoret. Det er deilig å være der, men transporten tar mye tid altså! Så når besøket er dratt så blir det en del hjemmekontor igjen.
Postet 25-06-20 kl 08:42 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Huhei hvor det går! Her har vi tatt igjen fjorårets omsetning, gitt. Gitt at vi har var koronanedstengt i halvannen måned, der de fleste av våre kunder holdt pusten, er det ikke så rart at vi har mye å gjøre i produksjonen. Ut med seg!
Postet 25-06-20 kl 09:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ut med seg, sa jeg! :streng:
Postet 25-06-20 kl 09:21 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så bra, Eia!
Vi skal ha sommeravslutning på jobben i dag, det blir hyggelig.
Postet 25-06-20 kl 09:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sitter på venterommet hos legen. Svosje på jobb etterpå.
Postet 25-06-20 kl 09:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det var gøy å lese, Eia! Da går det jammen veldig bra.

Jeg var på kontoret i går, og sitter hjemme i dag. Det er godt å gjøre litt av begge deler.

Snuppa ble invitert med en venninne på båtferie i går. Hun reiste i går og kommer hjem en gang i neste uke. Da settes hun av ved en jernbane- eller busstasjon et sted langt kysten i Vestfold ... tror de. Hun trenger at det skjer noe, så dette passet både henne og oss aldeles ypperlig. Faren var tydelig på at også hans unge er mer ålreit når det er en venninne i nærheten, så jeg tror nok det var en vinn-vinn-situasjon for alle parter.
Postet 25-06-20 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Jeg er på hjemmekontoret i dag. Det er jammen blitt MYE trafikk i Bergen by etter at de fleste sluttet å ta kollektivtrafikk og heller tar bilen. Selv om det er skolefri, få på kontoret så står trafikken i stampe.
Jeg tror at hjemmekontor flere dager i uken blir en nødvendighet for min del, jeg kan ikke bruke over en time hver vei flere ganger i uken.
Postet 25-06-20 kl 09:41 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Her skal jeg snart kjøre jentungen avgårde på sommerferieaktivitet. Lurer på om jeg da skal spise sen frokost/tidlig lunsj på samme sted som i går, en rasteplass med fantastisk utsikt over Lysefjorden. Må forsøke å finne positive lommer i denne litt rare hverdagen.
Postet 25-06-20 kl 09:42 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Så godt å høre Eia, hos oss blir nok årets tall svært preget av noen måneder stenging og stor usikkerhet. Heldigvis har vi andre bein å stå på enn de rent kommersielle, men det svir...

Ellers er det svosj og avgårde første del av dagen. Ser fram til å avslutte tidlig og gå inn mot langhelg med to velfjortjente feriedager.
Postet 25-06-20 kl 09:49 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Drar meg i senga, utsetter å stå opp og vaske hus. Vasket ikke forrige helg, så det trengs. Heldigvis har vi fått litt kjøligere vær i noen timer nå på formiddagen.

I kveld kommer Frøkna hjem for sommeren.
Postet 25-06-20 kl 09:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor, sangtime etter arbeidstid og rekefest med jobben i kveld. Vi skal sitte på brygga til en kollega med god avstand mellom, så det tror jeg kan bli veldig trygt og bra.
Postet 25-06-20 kl 09:52 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her gjør jeg unna en haug med småting før jeg skal ha tre lange møter på rappen fra klokka tolv.
Postet 25-06-20 kl 10:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
På jobb, delvis sykemeldt, MR-time i beg av aug. Har kaffe. Halvannen uke til ferie.
Postet 25-06-20 kl 10:26 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Litt mer enn to uker til ferie, mye som skal på plass, men det er selgere som det avhenger av. Jeg er blitt god på å vente.

Nydelig vær, i varmeste laget, men det er jo deilig. Ungdommen som sikkert sover enda skal på noe opplegg for konfirmantene på en øy her og minstemann lager fortsatt fisk på Geitmyra.
Postet 25-06-20 kl 10:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Første feriedag og jeg koser meg fremdeles i sengen. I kveld skulle vi reist til Spania. Men siden vi ikke skal det så har jeg en uke med småaktiviteter og frivillig arbeid foran meg. Og det blir helt fint.
Postet 25-06-20 kl 10:38 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er jeg på jobb og noen glass blod fattigere.
Skulle ønske energien kunne finne veien til meg snart.
Postet 25-06-20 kl 10:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen! Jeg lengter etter ferie, særlig nå som eldste går her og svimer i ferietåken. Men, snart bare en uke igjen! I dag er det litt møtevirksomhet, og så skal minste ha med klassevenninne hjem for andre dag på rad. Det er veldig stas!
Postet 25-06-20 kl 10:47 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det telles ned til ferie ja. 6 dager igjen etter i dag.
Postet 25-06-20 kl 11:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God formiddag.
I dag er det hjemmekontor, og et par timer ekstra på øyet. Det var nødvendig.
Fått unna ett møte, et par telefoner og fått unna noen private ting også, som å bestille ny allergiresept til minstemann.

I går var vi på middag hos et vennepar. Hyggelig det altså, men det ble nesten for varmt. Eldste hadde invitert noen kompiser over tidligere på dagen til vannkrig, og det tror jeg var helt perfekt aktivitet.

Halvannen uke til ferie. Det skal bli godt. Ikke det, jeg stortrives på jobben, men med været som er nå, så frister det å ha fri og kunne finne på ting på dagtid.
Postet 25-06-20 kl 11:35 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har avspasert litt på formiddagen for å ordne&fikse ting som må fikses i begrenset åpningstid. Nå er det forberedelse til tillitsvalgtmøte.
Postet 25-06-20 kl 13:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg skulle egentlig dratt i mr i dag, men våknet og var litt mer forkjølet enn vanlig følte jeg, så jeg ringte sykehuset og ga beskjed. Hun jeg snakket med var usikker på om jeg kunne komme eller ei, men etter å ha rådført seg med noen andre fikk jeg beskjed om å holde meg hjemme. Vel, jeg kunne nok ha dratt for nå er jeg ikke forkjøla i det hele tatt. Jaja, jeg holder meg inne i dag.
Postet 25-06-20 kl 14:01 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Bare badet igjen å vaske; tar det når jeg har handlet.
Postet 25-06-20 kl 14:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Tjorven
Det var gøy å lese, Eia! Da går det jammen veldig bra.
Ja, til nå ser det meget bra ut. Og det trenger vi, for vi leverer til byggebransjen og utsiktene til neste år kan bli mildt sagt utfordrende. :stikker hodet i sanden:
Postet 25-06-20 kl 15:21 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no