Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 07-06-20 kl 08:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Er fortsatt i senga. Elsker late morgener. Plan for dagen er regnværstur i skogen. I går endte vi opp på småstier vi ikke har gått før. Så får vi se hva dagen bringer. Tror det blir litt mer etablerte stier/skogsveier i dag.
Postet 07-06-20 kl 09:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg var opp og uten med en av hundene kl 0730. Så laget jeg kaffe og la meg igjen. Søndag.
Postet 07-06-20 kl 09:39 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har lest litt, ruslet litt, drukket kaffe og tenkt litt på hva jeg vil gjøre med søndagen. Deilig! Faktisk tror jeg det ender med at jeg vil vaske ned kjøkkenet.
Postet 07-06-20 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Jeg er våken. Ingen planer, men det må ryddes litt her og der.
Postet 07-06-20 kl 09:52 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg drikker kaffe, leser Morgenbladet og ser på regnet.

Ingen store planer for dagen. Livet er blitt travelt så jeg skal nok jobbe litt. Og kanskje være litt i hagen. Det regner ikke så mye.
Postet 07-06-20 kl 10:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg og storebror skal i kirka. Etterpå er det møte ang konfirmasjonen.

I kveld får jeg besøk av venninne.
Postet 07-06-20 kl 10:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Regn her i dag, men grei temperatur. Herremannen har tatt bilen til jobb, så jeg bruker nok dagen hjemme. Intensiv vurdering av tekster og en tur, litt husarbeid - det blir nok bra.
Postet 07-06-20 kl 10:28 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal rydde boden, som ein start på å få fiffa opp andre et og få plass til sofaen som me har kjøpt. Så skal det bli tv-rom for fjortisen. Ikkje i boden altså, men ein plass må ein starte, for det trengs ein synergieffekt for å få rydda ut av det rommet der sofaen skal stå. Såhh
Postet 07-06-20 kl 10:56 av Hondacrv Hondacrv er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har sovet kjempelenge og så spist langsom søndagsfrokost, men nå hører jeg visst sensurbunkene kalle.
Postet 07-06-20 kl 12:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kirkeklokkene vekket oss, deilig å sove og slumre så lenge. Tror jeg skal vaske kjøleskapet i dag, det er en stund siden sist.
Postet 07-06-20 kl 12:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg monterer ikea-møbler for å få orden på sy-arbeidsplassen min, men bare måtte ha en pause og litt mat før ting gikk galt.
Postet 07-06-20 kl 12:08 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Vi har ryddet litt og skal snart på hagelunsj til gode venner.
Postet 07-06-20 kl 12:53 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Vi har også sovet lenge.

Mannen river ned vegg på soverommet til yngste. Jeg har sådd bondebønner og rødbeter i en skråning i hagen, og laget og stekt kjøttkaker til middag senere i dag.

Snart skal vi en tur på kafe med gode venner for et lite glass på en søndag. :litt cubansk søndag:
Postet 07-06-20 kl 15:59 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no