Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 10-04-20 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg henter poden i Trondheim. Nå har jeg sovet på sofaen siden madrassen jeg hadde med var det hull i.
Postet 10-04-20 kl 09:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Blir nok en lang fredag, indeed. Jeg er helt alene, selv hunden hadde andre planer. Jeg kunne jo malt, ordnet i hagen, organisert skap eller gått langtur. Men, meh.
Postet 10-04-20 kl 09:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
I dag må jeg ta fatt på litt fornuftige ting her i heimen. Gårsdagen ble bare sullet bort.
Postet 10-04-20 kl 09:45 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har planer om å tømme inneboden i dag. Bare et lite utvalg skal inn igjen.
Postet 10-04-20 kl 10:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg våkna kvart over fem og har ikke sovet mer. En dobbel espresso må vel hjelpe litt?
Postet 10-04-20 kl 11:01 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Plan for dagen: skrive en vanskelig mail, finne en god lydbok og gå lang tur i sola. Det skulle vel være overkommelig på en lang fredag.
Postet 10-04-20 kl 11:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Sov lenge, det var nødvendig.

Sol og vår. Vi tenker å treffe en besteforelder på bryggen hennes og ta med kaffe.
Postet 10-04-20 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Rolig morgen med strikking og påskelabyrint på radio her, men nå må jeg tvinge meg ut på en luftetur. Det sludder og snør, så det er litt tungt å motivere seg til tur men jeg vet at en hel dag inne bare gjør meg sur og lei, så ut på tur må jeg.
Postet 10-04-20 kl 12:36 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har sovet i telt i natt. Det var virkelig ingen høydare. Men skog og hengekøyer og bål både i går og nå er helt supert, så livet er helt greit likevel.
Postet 10-04-20 kl 12:41 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg fikk sove godt og lenge (halv ti er lenge for meg å være), og har hatt en rolig formiddag så langt. Litt jobbing i dag, men minst mulig. Og så får vi lufte oss litt etter hvert.
Postet 10-04-20 kl 13:09 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi bytter soverom og det ene skal pusses og males før vi får møblert. Så her er det ikke veldig påskepyntet, men en lite kaos. Det blir forhåpentligvis bra til slutt
Postet 10-04-20 kl 13:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har ryddet bod så svetten rant. Nå begynner jeg å se slutten, og har fått en funksjonell bod i tillegg.

Nå gjenstår sånne kjipe ting som å bære ut alt som enten skal i kjellerboden eller i bilen for å kjøres på miljøtorget neste gang det er åpent.
Postet 10-04-20 kl 17:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Skitvær, men vi har gått tur med søstersen med barn. Stas! Kidsa var iskalde og klissvåte da vi kom hjem. Etter en tur i badekaret og varm sjokolade er det fred i heimen.
Postet 10-04-20 kl 17:43 av vixen vixen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no