Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 17-10-22 kl 06:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Ungdommen ble levert på jobb 07, så nå er jeg godt i gang med dagen. Og ingen kollegaer som bråker, for jeg er helt alene i landskapet. Men det er tungt å stå opp kl halv seks, så mulig jeg ikke er så tøff til lunsj.
Postet 17-10-22 kl 07:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg jobbet veldig mye i helgen, og er ikke egentlig klar for en ny arbeidsuke uten litt fri i mellom. Vel, vel. Jeg har et håp om bedring om noen uker. Da har jeg to større leveranser, og det er lenge til neste runde.
Postet 17-10-22 kl 08:10 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God mandag og god morgen. Det var temmelig trøtt stemning rundt frokostbordet blant de som har hatt en uke sløv høstferie. Nå krysser jeg fingrene for at alle er der de skal være når skoleklokka ringer.
Postet 17-10-22 kl 08:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det er ikke like moro å ha kontor i 7.etasje når heisene står. Får sette det på kontoen for hverdagsmosjon...
Postet 17-10-22 kl 08:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det ble hjemmekontor i dag. Jeg skal ut og reise igjen i ettermiddag, så jeg orka ikke styre med kontoret.

Forhåpentligvis blir denne reisen atskillig mer enkel å gjennomføre enn den fryktelig kompliserte vestlandsturen i forrige uke.
Postet 17-10-22 kl 08:54 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!

Søren, jeg hadde ikke så mye å fortelle. Er på kontoret og jobber som vanlig Jeg håper også at barna er på skolen, regner med de har en litt seig morgen.
Postet 17-10-22 kl 09:28 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Morn, ja. Litt brått med jobbemandag igjen, men det går seg vel til. Mer kaffe.
Postet 17-10-22 kl 10:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jammen er det noe så ordentlig mandag i dag. Kaldt, mørkt, sovet veldig dårlig, legetime, kjøring på tenåring midt i arbeidstiden, seint møte på jobb, fau-møte i kveld. Makan til krav man blir møtt med i verden, da.
Postet 17-10-22 kl 10:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Mandag ja. Eg sitter å lytter til foreleser, mens eg stadig vekk gløtter bort på mobilen. Minstemor er tilbake på skulen i dag og eg er veldig spent på korleis det går.
Postet 17-10-22 kl 10:47 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God, trøtt formiddag! På jobb. Pakket inn i ull, ullsjal og ullskjerf. Nesten varm, fryser bare litt. Det er 20° på kontoret, akkurat som Raymon sier vi skal ha i Oslo. Så det er ikke håp i sikte. Det blir en kald høst/vinter.
Postet 17-10-22 kl 10:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Skjønner godt du er spent, Hjertensfryd
Postet 17-10-22 kl 11:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hjemmekontorerer i dag men mangler den arbeidsroen som var planlagt inn i bestillinga av dagen…
Postet 17-10-22 kl 11:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjertensfryd
Postet 17-10-22 kl 11:55 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Skjønner at tankene dine er andre steder, hjertensfryd.

Jeg svosjer og skrubber kjøkken og gryter og prøver å gjøre det så koselig som mulig, det er nemlig en ørliten sjanse for at jeg skal *svelg* lage meg en *host* TikTok-kanal.
Postet 17-10-22 kl 12:28 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er egentlig på jobb, men jeg sniker meg til litt oppgaveskriving. Jeg skal ALDRI være ute i så sisteliten som jeg er nå, innlevering klokken 2359 og mangler enda 700-900 ord. :skrekk:
Postet 17-10-22 kl 12:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
kl 08.10: Tjorven skriver i kaffebloggen at hun ser lyset i tunellen fordi det neste måned trolig blir litt mindre arbeid.

kl 10.14: Tjorven sier "ja" til prosjektlederansvar for et nytt prosjekt som jobber på tvers av landegrenser

kl 12.28: Tjorven innser hvor vanvittig mye arbeid hun har tatt på seg og angrer veldig


Jeg lærer virkelig aldri.
Postet 17-10-22 kl 12:46 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Tjorven. :humrer:
Postet 17-10-22 kl 13:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Tjorven... Kjent vise det der.

Albertine, jeg er ikke på tik-tok, men har meldt meg inn i strikke/tekstilgjengen på Instagram. Holder meg til det håndfaste og gammeldagse.
Postet 17-10-22 kl 13:05 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Jenta er kommen heim. Ingen har sagt eit ord til ho heile dagen. Veit ikkje om det er så mykje betre akkurat.
Postet 17-10-22 kl 13:05 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hjertensfryd! Nei, det er ikke så mye bedre. Uff så vondt. Hun fortjener ikke å ha det sånn. Jeg håper at hun ser det selv.
Postet 17-10-22 kl 13:07 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hjertensfryd
Postet 17-10-22 kl 13:10 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Så ufattelig vondt, Hjertensfryd
er jo en skam..
Postet 17-10-22 kl 13:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Åh Hjertensfryd... Jeg får flashbacks til jentungens ungdomsskoletid. Det var akkurat sånn hun ble behandlet. Det er så vondt.
Postet 17-10-22 kl 13:12 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hjertensfryd: Dette må i hvert fall skolen informeres om. Å behandles som luft etter det hun har vært igjennom er jo helt grusomt.
Postet 17-10-22 kl 13:14 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Me er litt usikker på om dei er flaue eller kva. Uansett ikkje greit dette heller.
Postet 17-10-22 kl 13:32 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Det er jo grusomt, Hjertensfryd! Hadde absolutt tatt det med skolen.
Postet 17-10-22 kl 19:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fy f......, det der er hjerterått.
Postet 17-10-22 kl 20:53 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Flaue, eller hva. De er store nok til å kunne bry som om en klassekamerat, gi et smil, anerkjenne at hun er der med et vennlig blikk, eller si hei. I det aller minste.
Postet 17-10-22 kl 21:24 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Huffda Hjertensfryd.
Postet 17-10-22 kl 21:34 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no