Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 21-04-22 kl 08:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På plass på kontoret, merker at å jobbe 100% tar på, må ha legetime i slutten av/ begynnelsen av neste uke, så får ta en prat om evt redusert sykemelding sånn at jeg kan jobbe litt kortere dager.

Snart møte, ellers så er det foreløpig rolige dager.
Postet 21-04-22 kl 09:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til polarjenta.

Jeg er også på kontoret. Det er sol og sommer ute, jeg har skjørt og bare legger og planlegger å gå tidlig for å få tid til en rask fjelltur.
Postet 21-04-22 kl 10:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er ute på tur med "overnight"-kofferten min! Det er jammen lenge siden den har vært i bruk!

Synd å bruke fine dagen innendørs på konferanse, men.
Postet 21-04-22 kl 10:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 21-04-22 kl 14:48 av Timar
Gammel
Mams sin avatar
Hjemmekopntor pga Corna. Eldstegutten min har bursdag i dag. han er slått ut pga allergi (negativ test) Lite feiring i dag med andre ord.
Postet 21-04-22 kl 10:32 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Nydelig vær her også, veldig synd å sitte inne og jobbe hele dagen og kvelden Men sånn er livet. Det blir nok roligere når drittværet kommer
Postet 21-04-22 kl 10:40 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har hatt legetime så er det guttungen sin tur om noen timer. Den timen stod ikke på planen i går. Så får vi se om vi må på en lengre tur litt senere.
Postet 21-04-22 kl 10:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fridag, sola skinner og eg har eit snev av sommerfølelse. Har igrunn berre planer om å nyte dagen.
Postet 21-04-22 kl 11:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har bare teamsmøter i dag, så jeg sitter på hjemmekontoret. Med åpen dør og bare tær. Jeg forsøker å late som om det er sommer.

Det var en god arbeidsdag i går, og jeg ble så lykkelig. (Selv om jeg nå har sørget for at jeg er vil være overarbeidet ikke bare frem til sommeren, men ut hele 2022 ... og trolig også i 2023.)
Postet 21-04-22 kl 11:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg nyter fortsatt ferielivet på gran canaria. Sløve dager. I morgen setter vi nesa mot Barcelona for et par dager, det blir stas, aldri vært der før.
Ha en fin dag.
Postet 21-04-22 kl 12:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer til bursdagsgutten, Mams! Kjedelig med allergibursdag.

Jeg har en slags indre uro som jeg ikke skjønner helt hvor kommer fra. Forsøker å roe den med linsegryte til hjemmekontorlunsj.
Postet 21-04-22 kl 12:52 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jepp, tur til røntgen. Men lokalt og vet ikke hvor fornøyd jeg er med det. Meget kort vei da.
Postet 21-04-22 kl 13:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det er ingeniørvær her i dag og det passet fint med en lengre rundgang ute på verket for å se på ting og ta litt bilder.
Postet 21-04-22 kl 15:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Her blåser det hører jeg, masse å gjøre (krigen gjør ikke jobben noe enklere akkurat), men det er snart helg.
Postet 21-04-22 kl 16:24 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no