Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 31-07-21 kl 09:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Ny dag, nå destinasjon. Vi skal bevege oss fra Vestfold til Innlandet, så greit med grått vær.
Postet 31-07-21 kl 11:15 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Sol. Skal bli en fin dag. Båttur med venner i ettermiddag.
Postet 31-07-21 kl 11:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Grått og delvis vått her. Mulig vi skal ut og lufte oss siden det er arrangement litt lenger sør.
Postet 31-07-21 kl 12:03 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Skal straks til Lillestrøm for å kjøpe håndballshorts, håndball og sokker til minsten. Det blir dagens utflukt.
Postet 31-07-21 kl 12:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Overskyet her og jeg er like daff som været. Prøver å mote meg opp til å klippe gresset.
Postet 31-07-21 kl 12:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi skal på kafe i byen, den My anbefalte!
Postet 31-07-21 kl 12:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det var nedtur. Jaja, fikk se fjell og fjord fra litt andre vinkler.
Postet 31-07-21 kl 14:18 av star star er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Her går det i snegletempo på dag 2 med bivirkninger, så dagens prosjekt består i å få dusjet og kanskje vaske litt klær. Ambisiøst.
Postet 31-07-21 kl 15:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Snegletempo her også, men kan ikke skylde på vaksinebivirkninger. Dårlig søvn i over en uke, tror jeg har skylden. Men det er rent sengetøy til tørk, og mer klær er vasket. Nå tror jeg at viljen er vondere enn kroppen, så jeg trenger bare en tupp i ræva for å komme meg ut på luftetur.
Postet 31-07-21 kl 16:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg rakk å klippe gresset før regnskyllet, men det er også det eneste jeg har gjort i dag. Nei, jeg har kledd på meg også.
Postet 31-07-21 kl 16:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er på bytur i rosenes by og viser ungene hvor foreldrene brukte å henge. Nesten ingen av plassene ser slik ut som de gjorde den gang da.
Postet 31-07-21 kl 17:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Ikke snegletempo her! Har beiset himla mye platting, handlet, gått en fjelltur, brodert litt på en bunadsveske og hatt besøk av to fyrer på befaring.
typisk alenelørdag. Legger kapasiitetsfeller for meg selv..
Postet 31-07-21 kl 18:53 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har fortsatt ferie!
I dag sto jeg opp 0730, tok med Hund2 ned til bryggen så hun kunne se på nr jeg badet. Så bok, hundefrokost, mer bok, tur til den ene lille byen i nærheten, deilig skalldyrlunsj, kjøpte ny pysj, tilbake til sommerhuset, bok, internett, svømmetur - og nå er det straks middag.
Postet 31-07-21 kl 19:46 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Nå følte jeg meg som en udugelig latsabb..... det blir ijaffal fjelltur i morgen da.
Også har jeg vasket og tørket og brettet mye klær, og laget pizza til folket, som står i ovnen nå. Kunne vært verre..
Postet 31-07-21 kl 20:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hjelpes. Eg og jenta sjekka inn på et tostjernes hotell 15 minutt fra Geilo. Romma er to stjernes, men det er jammen meg den beste maten eg har ete på lenge. Ei hjortesteik som var heilt nydeleg, og sykt godt dessertbord. Lia fjellhotell. Herved er lørdagsbuffeten anbefalt!
Postet 31-07-21 kl 23:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no